Quote (CpTJenJen @ Thu, 17 Apr 2008, 21:21)
erhm.. jij bent op het moment wel oorzaak 1 van de spam.. en je doet er zelf het hardste aan mee..
ja ofc ben ik vet random op d2..
heb een tof lowpriced melee sorcje
net of het uitmaakt, blaaskaak daden bij je woorden voegen
je mag me proberen plat te rijden.. maar als ik je te pakken krijg ook niet gaan huilen he ^^
schatje !!!
Quote (Snielsje @ Thu, 17 Apr 2008, 20:56)
jongen wat doe jij nou beidehand achterlijk figuurtje? rot lekker op jongen, jullie vriendenkring moeten ff een ziekte krijgen,
beetje stoer 1337 praat hebben kthxbai, vaafiguur,
wie ben jij op b.net?
zeker zo een random player
hahahhahahhahaha
ik duel je op nld europe !
N?
waar is dat wiet topic gebleven ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 17 2008 02:31pm