Quote (WemyNM @ Thu, 17 Apr 2008, 18:05)
Banuslikken, zo heet dat in jargon.
Al die eilandjongens zijn rrrraaaaaaaaaaarrrrrrr, zo heb ik de laatste tijd ook moeite met Xepo te snappen.
Dat ligt echter aan mij, maar toch. Eiland jongens zijn rraaaarrrrrr.
tja, je komt ook alleen maar de zelfde mensen tege he, dag in dag uit