d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Botten
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 16 2008 08:33am
Quote (Zompy @ Wed, Apr 16 2008, 04:32pm)
Helemaal niet... hij moet wel met '... en het hoeft niet verleden tijd want je doet het toch nog?
call's me?

Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 08:33am
Quote (Zompy @ Wed, Apr 16 2008, 03:32pm)
Helemaal niet... hij moet wel met '... en het hoeft niet verleden tijd want je doet het toch nog?


Misschien dat calls me in Engrish wel zo moet.. daar heb ik niet zo'n ervaring mee
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll