d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zoek Wat Dru Vs Baba Duels > Ik Ben Dru....
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Apr 14 2008 12:27pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 06:23pm)
negeer je altijd alle vragen ?

de enige hier die zeverd ben jij

wil je me aandacht geven ja? Ik ben heterosexueel, het spijt me..


vrage welke vragen de engiste die hier vrage negeerd bent u of spam je graag in andermans topics?

ik verspil echt mijn tijd aan jouw lol

This post was edited by grhdota on Apr 14 2008 12:28pm
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Apr 14 2008 12:34pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 20:27)
vrage welke vragen de engiste die hier vrage negeerd bent u of spam je graag in andermans topics?

ik verspil echt mijn tijd aan jouw lol


Doet dat er wat toe als je je verveeld?
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Apr 14 2008 12:52pm
Quote (xycho2d @ Mon, Apr 14 2008, 06:34pm)
Doet dat er wat toe als je je verveeld?


nee u wel? die plaag van spammers verdubbeld met de minuut
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 01:05pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 19:52)
nee u wel? die plaag van spammers verdubbeld met de minuut


lol wat een weirdo ben jij

posten dat je woensdag wil dueleren en dan de heledag in het topic rond blijven hangen jij bent hier de spammer dat je overal op reageerd..
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Apr 14 2008 01:14pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 07:05pm)
lol wat een weirdo ben jij

posten dat je woensdag wil dueleren en dan de heledag in het topic rond blijven hangen jij bent hier de spammer dat je overal op reageerd..


ga nog wat meer doden mensen op je lijf tatoeuren


niet mijn probleem dat die mesen hier in dutch forum te achterlijk zijn om gewoon een deftig antwoord te geven

This post was edited by grhdota on Apr 14 2008 01:15pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 01:36pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 20:14)
ga nog wat meer doden mensen op je lijf tatoeuren


niet mijn probleem dat die mesen hier in dutch forum te achterlijk zijn om gewoon een deftig antwoord te geven


deftig antwoord hahaha

wat een sukkel ben jij

ik heb geen dode mensen op me..

sukkeltje ^

"tatoeuren" icon_pointl.gif zelf verzonnen?

dus nu noem je iedereen al achterlijk wat doe jij dan nog hier o.O
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Apr 14 2008 01:42pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 07:36pm)
deftig antwoord hahaha

wat een sukkel ben jij

ik heb geen dode mensen op me..

sukkeltje ^

"tatoeuren" icon_pointl.gif zelf verzonnen?

dus nu noem je iedereen al achterlijk wat doe jij dan nog hier o.O


ik ben een leuke sympathieke sukkel en jij?

nja geen dode mensen? niet liegen

ja toch leuk woorden zelf verzinnen zoals noob wie heeft nu ooit bedacht

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 01:45pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 20:42)
ik ben een leuke sympathieke sukkel en jij?

nja geen dode mensen? niet liegen

ja  toch leuk woorden zelf verzinnen zoals noob wie heeft nu ooit bedacht


maakt het uit hij staat bijna in het woorden boek en dat zie ik tatoeuren nog niet halen.. buiten dat trek ik bij deze mn baba trug.. geen zin meer.. en quit the spam aight? want iedereen die zeurt over spammers doet zelf net zo hard mee..

This post was edited by CpTJenJen on Apr 14 2008 01:45pm
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Apr 14 2008 01:47pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Apr 14 2008, 07:45pm)
maakt het uit hij staat bijna in het woorden boek en dat zie ik tatoeuren nog niet halen.. buiten dat trek ik bij deze mn baba trug.. geen zin meer.. en quit the spam aight? want iedereen die zeurt over spammers doet zelf net zo hard mee..


of ik u ooit ging duele ' nu of anders niet' en zoals jij niet kon lezen woensdag pas duels jaja dag kindje
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 01:49pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 20:47)
of ik u ooit ging duele ' nu of anders niet' en zoals jij niet kon lezen woensdag pas duels jaja dag kindje


ja. ik kon het wel lezen maar het is onzin want je bent nu al 4 uur rond aan het dalken hier. je had mn sympathie wel gewonnen als je gewoon was gaan duellen een beetje fatsoenlijk deed.. en niet zo zielig over je eigen spamtopic dat er mensen spammen... die was best sterk overigens..

ga nu maar stoppen "kindje" het is bijna 10 uur en je moet je tandjes nog poetsen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll