Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 20:47)
of ik u ooit ging duele ' nu of anders niet' en zoals jij niet kon lezen woensdag pas duels jaja dag kindje
ja. ik kon het wel lezen maar het is onzin want je bent nu al 4 uur rond aan het dalken hier. je had mn sympathie wel gewonnen als je gewoon was gaan duellen een beetje fatsoenlijk deed.. en niet zo zielig over je eigen spamtopic dat er mensen spammen... die was best sterk overigens..
ga nu maar stoppen "kindje" het is bijna 10 uur en je moet je tandjes nog poetsen.