d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sarpedon Designs
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 06:09am
oeoeoeooeoeooeoe

thx heart.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 14 2008 08:22am
zou je voor mij ook is wat kunnen maken!

maak maar wat leuks.
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Apr 14 2008 09:13am
ik raad je aan veel tutorials te lezen gezien wat je tot zover laat zien nogal standaard beginners werk is wat ge evenaard kan worden in 5min


new document
downlaoded devart brushes,random klikke
plak je cutout hier boven op
color balance layer
text
border

jaja je kan natuurlijk oo nog voor motion blur sigs enzo gaan maar et komt er op neer dat je relatief simpele technieken gebruikt,en ik je aanraad te proberen daarvan af te stappen



bekijke gewoon wat sites zoals
nationalsigleague
actoneart
techgfx
tm
devart
evoke

sommige hebben tutorials andere niet om verschillende redenen

This post was edited by Noob-Style. on Apr 14 2008 09:16am
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 14 2008 09:17am
Quote (Noob-Style. @ Mon, Apr 14 2008, 04:13pm)
ik raad je aan veel tutorials te lezen gezien wat je tot zover laat zien nogal standaard beginners werk is wat ge evenaard kan worden in 5min


new document
downlaoded devart brushes,random klikke
plak je cutout hier boven op
color balance layer
text
border



bekijke gewoon wat sites zoals
nationalsigleague
actoneart
techgfx
tm
devart
evoke

sommige hebben tutorials andere niet om verschillende redenen


Er zijn altijd weer mensen die alles moeten afkraken.. Als je niks constructiefs hebt te melden post hier dan niet maar ga naar General Chat of User blogs..
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 14 2008 09:26am
Zened die van jou is ook klaar

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 09:27am
Quote (Noob-Style. @ Mon, 14 Apr 2008, 16:13)
ik raad je aan veel tutorials te lezen gezien wat je tot zover laat zien nogal standaard beginners werk is wat ge evenaard kan worden in 5min


new document
downlaoded devart brushes,random klikke
plak je cutout hier boven op
color balance layer
text
border

jaja je kan natuurlijk oo nog voor motion blur sigs enzo gaan maar et komt er op neer dat je relatief simpele technieken gebruikt,en ik je aanraad te proberen daarvan af te stappen



bekijke gewoon wat sites zoals
nationalsigleague
actoneart
techgfx
tm
devart
evoke

sommige hebben tutorials andere niet om verschillende redenen


kerel als je het zo goed weet maak jij dan een siets moois gooi het in een poll..gaan we stemmen keke?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 14 2008 09:28am
Quote (Sarpedon @ Mon, Apr 14 2008, 05:17pm)
Er zijn altijd weer mensen die alles moeten afkraken.. Als je niks constructiefs hebt te melden post hier dan niet maar ga naar General Chat of User blogs..


Voor zover ik weet is dit deel van het forum niet om sigs te verkopen.

Als jij dat afkraken noemt, heb je percies toch nog niet veel meegemaakt
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 14 2008 10:11am
Quote (Noob-Style. @ Mon, Apr 14 2008, 03:13pm)
ik raad je aan veel tutorials te lezen gezien wat je tot zover laat zien nogal standaard beginners werk is wat ge evenaard kan worden in 5min


new document
downlaoded devart brushes,random klikke
plak je cutout hier boven op
color balance layer
text
border

jaja je kan natuurlijk oo nog voor motion blur sigs enzo gaan maar et komt er op neer dat je relatief simpele technieken gebruikt,en ik je aanraad te proberen daarvan af te stappen



bekijke gewoon wat sites zoals
nationalsigleague
actoneart
techgfx
tm
devart
evoke

sommige hebben tutorials andere niet om verschillende redenen


niks personelijk tegen sarpedon , maar ''Noob-Style'' heeft echt wel gelijk hoor ...
nuja zolang de mensen waar hij de sigs voor maakt er blij me zijn doet hij maar
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Apr 14 2008 10:46am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 14 Apr 2008, 16:27)
kerel als je het zo goed weet maak jij dan een siets moois gooi het in een poll..gaan we stemmen keke?


lol niet nodig ik weet wie er beter is en dat ben ik, et kan me geen sodemieter uitmaken wat jij hiervan vind maar het algemene niveau op jsp is lachwekkend de gfx subforums hebben wat talenten maaar niet meer als dat.
gezien jij de ballen verstand hbet van waar je t over hebt kan jou mening me dus ook daadwerkelijk niks interesseren,oh ps ergens in me profile en in me gallery staan em oude tags,en mis paar ''nieuwe''





Quote (Sarpedon @ Mon, 14 Apr 2008, 16:17)
Er zijn altijd weer mensen die alles moeten afkraken.. Als je niks constructiefs hebt te melden post hier dan niet maar ga naar General Chat of User blogs..


lol, veel succes met grafisch ontwerp en de rest van je leven als je al niet met het kleine beetje kritiek om kan gaan dat ik je tot dusver gaf dus daar gaan we dan jij wil niet af gekraakt worden maar ik zal je is simpel weg vertellen wat er mis is met je tags

lighsource? nergens te vinden
depth ,er is geen diepte in je tags gezien et is alsof alles even ver weg is diepte kan je op emerdere manieren toevoegen of je kan iig de illusie opwekken dat die er is
blending mja kan er mee door maar kan stukken beter
je typograhy is niet egt goed, je zou moeten proberen de teksten dichter bij je focus te moeten zetten en ze zouden iets toe kunnen voegen aan je tag als je et goed doet.
je focus, zoek maar is op rule of thirds, gezien je geen flauw idd hbt hoe je een goede focus bereikt voor zover ik tot nu toe heb gezien.
kleuren, duo en monotome sigs zijn saai experimenteer maaris met gradient maps,selective colors,en ook vele andere adjustment layers.
borders moet je alleen toevoegen als ze ook daadwerkelijk wat aan je layout/design w/e toevoegen doen ze dat niet laat ze dan weg.

kan best niog wel ff door gaan maar heb hier geen zin in
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 14 2008 11:10am
Quote (Sarpedon @ Mon, 14 Apr 2008, 16:17)
Er zijn altijd weer mensen die alles moeten afkraken.. Als je niks constructiefs hebt te melden post hier dan niet maar ga naar General Chat of User blogs..


Wat is er niet constructief aan, meneer-ik-ben-godvergeten-snel-op-mijn-pik-getrapt?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll