d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Playstation 3.
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 14 2008 12:08pm
Quote (DickDale @ Mon, Apr 14 2008, 07:50pm)
JEZIS CHRIST flatulence nu alweer 70% warn? waar de f*ck ben je mee bezig
zie je wel dat ik gelijk had over jou

gamecube for life thumbsup.gif
Wat had je gezegd dan?

Member
Posts: 2,079
Joined: Jan 9 2007
Gold: 120.00
Apr 14 2008 12:10pm
dat je aardig op weg was naar 100% warn laugh.gif
maar serieus hoe kom je aan die 70%?
laatste keer da ik je zag had je nog 30% volgens mij.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 14 2008 12:14pm
Quote (DickDale @ Mon, Apr 14 2008, 08:10pm)
dat je aardig op weg was naar 100% warn laugh.gif
maar serieus hoe kom je aan die 70%?
laatste keer da ik je zag had je nog 30% volgens mij.
Mietjes met een laag IQ zoals jij reporten me voortdurend.

Member
Posts: 2,079
Joined: Jan 9 2007
Gold: 120.00
Apr 14 2008 03:04pm
Quote (Flatulence @ Mon, Apr 14 2008, 06:14pm)
Mietjes met een laag IQ zoals jij reporten me voortdurend.

zegt iemand met 70 warn...

als je ge report word, word er onderzoek gedaan of het terecht is.
dus je zal t wel zelf gedaan hebben...

hee ik voel me IQ ineens ver boven jou uitsteken happy.gif
niet dat het uitmaakt, want verstandiger dan jou ben ik zoiezo wel. (wie niet )


(behalve "mensen" met 100 warn dan, maar daar ben je toch al naar op weg)

oja en ik heb je nog nooit ge report, ik vond het de moeite niet waard, mensen zoals jij graven hun eigen graf

This post was edited by DickDale on Apr 14 2008 03:04pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 03:14pm
Quote (DickDale @ Mon, 14 Apr 2008, 22:04)
zegt iemand met 70 warn...

als je ge report word, word er onderzoek gedaan of het terecht is.
dus je zal t wel zelf gedaan hebben...

hee ik voel me IQ ineens ver boven jou uitsteken happy.gif
niet dat het uitmaakt, want verstandiger dan jou ben ik zoiezo wel. (wie niet )


(behalve "mensen" met 100 warn dan, maar daar ben je toch al naar op weg)

oja en ik heb je nog nooit ge report, ik vond het de moeite niet waard, mensen zoals jij graven hun eigen graf


je weet dat hij al meerdere 100% warn accounts heeft he ^^

d8 ik tenminste iniedergeval 1!
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 14 2008 03:20pm
Quote (DickDale @ Mon, Apr 14 2008, 11:04pm)
zegt iemand met 70 warn...

als je ge report word, word er onderzoek gedaan of het terecht is.
dus je zal t wel zelf gedaan hebben...

hee ik voel me IQ ineens ver boven jou uitsteken happy.gif
niet dat het uitmaakt, want verstandiger dan jou ben ik zoiezo wel. (wie niet )


(behalve "mensen" met 100 warn dan, maar daar ben je toch al naar op weg)

oja en ik heb je nog nooit ge report, ik vond het de moeite niet waard, mensen zoals jij graven hun eigen graf
Je neemt dit forum te serieus, schattebout. Ik zal maar niet beginnen over taal.

This post was edited by Flatulence on Apr 14 2008 03:21pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 03:27pm
Quote (DickDale @ Mon, 14 Apr 2008, 23:04)
zegt iemand met 70 warn...

als je ge report word, word er onderzoek gedaan of het terecht is.
dus je zal t wel zelf gedaan hebben...

hee ik voel me IQ ineens ver boven jou uitsteken happy.gif
niet dat het uitmaakt, want verstandiger dan jou ben ik zoiezo wel. (wie niet )


(behalve "mensen" met 100 warn dan, maar daar ben je toch al naar op weg)

oja en ik heb je nog nooit ge report, ik vond het de moeite niet waard, mensen zoals jij graven hun eigen graf


Eh?
Wat hebben warns op een internet forum te maken met je iq?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 03:30pm
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 22:27)
Eh?
Wat hebben warns op een internet forum te maken met je iq?


Quote (Flatulence @ Mon, 14 Apr 2008, 19:14)
Mietjes met een laag IQ zoals jij reporten me voortdurend.


daarom zei hij dat ^
Member
Posts: 2,079
Joined: Jan 9 2007
Gold: 120.00
Apr 14 2008 03:42pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 09:14pm)
je weet dat hij al meerdere 100% warn accounts heeft he ^^
d8 ik tenminste iniedergeval 1!

k weet t

Quote (Flatulence @ Mon, Apr 14 2008, 09:20pm)
Je neemt dit forum te serieus, schattebout. Ik zal maar niet beginnen over taal.

doe maar niet nee als je al met schattebout aankomt


Quote (CorvX @ Mon, Apr 14 2008, 09:27pm)
Eh?
Wat hebben warns op een internet forum te maken met je iq?

niet, maar wel met verstandigheid

Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 09:30pm)
daarom zei hij dat ^

ook daarom
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 15 2008 02:58am
niet afdwalen, t ging over Playstation 3, of waarom je er wel of niet voor zou kiezen, en de mogelijk heden, niet om of je hier nou wel of niet hoort.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll