d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Een Vraagje > Aub
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 12:17am
Quote (Sarpedon @ Sun, 13 Apr 2008, 13:25)
Gierige krent.


jij vervelende 08 spawn..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 14 2008 08:10am
Quote (Sarpedon @ Sun, Apr 13 2008, 01:22pm)
Graag gedaan dat wordt dan 6.00 forumgold


OMFG U DUTCH!? O_)OOOOO
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 14 2008 08:13am
Quote (Skulvar @ Mon, Apr 14 2008, 03:10pm)
OMFG U DUTCH!? O_)OOOOO


Al 20 jaar ja ^^
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 14 2008 08:16am
Quote (Sarpedon @ Mon, 14 Apr 2008, 15:13)
Al 20 jaar ja ^^


en een dikke vette multi met ongeveer 200 posts per day!!

dat is echt geen leven hebben.!
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 14 2008 08:20am
Quote (Zened @ Mon, Apr 14 2008, 03:16pm)
en een dikke vette multi met ongeveer 200 posts per day!!

dat is echt geen leven hebben.!


Dat ik 200 posts per dag heb wil nog niet zeggen dat ik automatisch een multi ben jij kortzichtige idioot ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll