d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vinden De Mensen Van Wilders > ?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 12 2008 01:09pm
Quote (Apachai @ Sat, 12 Apr 2008, 19:32)
mss hebben de mensen nu beter door dat moslims ( onder andere, ook marokanen etc etc ofc ) Nederland vol maken en dat 80% van die mensen niks doen en van onze belasting enzo leven..


Hoeveel belasting betaal jij?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 12 2008 01:12pm
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 12 Apr 2008, 20:09)
Hoeveel belasting betaal jij?


Ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar waar hij zijn onderzoeksresultaten vandaan haalt.
Member
Posts: 16,831
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
Apr 12 2008 01:16pm
nou ik denk dat het menig mens pijn doet als hij zijn loonstrook binnen krijgt en ziet dat die bijna 1/3 van zijn salaris af moet geven aan mensen die thuis zitten en niks doen (maar daar zitten natuurlijk ook gewoon luie nederlanders tussen)
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 12 2008 01:24pm
Quote (Apachai @ Sat, 12 Apr 2008, 17:11)
Ik vond hem wel goed totdat hij die film maakte, is te extreem en zorgt er alleen maar voor dat nederland problemen krijgt :S


idd wilders is een goeie kerel alleen jammer dat hij het op zo doet via een film.
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 12 2008 01:25pm
@Wuben

Elk product waar btw op zit..
Member
Posts: 16,831
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
Apr 12 2008 01:44pm
maar vinden jullie niet dat het ook wel eens goed is dat er iemand in de kamer zit die niet bang is om zijn mond open te doen, in plaats van iedereen die uit angst zijn mond dicht houd?
ik zeg niet dat wat hij zegt klopt maar hij is ten minste niet zo laf als al die andere mensen in den haag.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 12 2008 01:51pm
Quote (sjaakkk @ Sat, Apr 12 2008, 08:44pm)
maar vinden jullie niet dat het ook wel eens goed is dat er iemand in de kamer zit die niet bang is om zijn mond open te doen, in plaats van iedereen die uit angst zijn mond dicht houd?
ik zeg niet dat wat hij zegt klopt maar hij is ten minste niet zo laf als al die andere mensen in den haag.


Dat is waar.
Kan er weinig anders over zeggen dan dat je een punt heb ^^
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 12 2008 01:52pm
samen met een groot deel van de minderjarige posters hier, de grootste loser van nederland
Member
Posts: 4,165
Joined: Mar 25 2008
Gold: 9,442.00
Apr 12 2008 06:04pm
een aantal ideeƩn van hem zijn aardig interessant maar zal wel aan mij liggen

- Ashiro Bolt.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 13 2008 01:12am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sat, 12 Apr 2008, 19:13)
Iedereen heeft recht op vrije menings uiting,
en ik vind dat hij gelijk heeft.

Geen nieuwe immigranten
Geen familie hierheen halen
Leer de taal
Leer de cultuur

Als ik in japan loop begroet en praat ik met de mensen zoals het daar hoort.
Het zou onbeschoft en onbeleeft zijn als ik daar als een lompe amsterdammer rond loop.

En dat doen die buitenlanders wel..... ze komen hier zonder naar onze cultuur te leven/vormen.
Hoepel dan op..

Wij waren blij zonder jullie,
jullie willen hier komen, pas je dan ook aan hoe het hier is.
wij moeten niet veranderen..
wij veranderen als wij naar een ander land gaan.


Hier ben ik het 100% meeeens.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll