d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mopje
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 11:00am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 10 Apr 2008, 17:59)
loser, da heb je wel zelf verteld


nee dat heb ik niet.

en als ik het ergens heb vermeld dan is het niet om medeleven te verkrijgen
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 11:00am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 06:58pm)
Waar huil ik? Ik gaf gewoon een reden waarom je een zielige sukkel bent.
Oh, dus mijn opmerking en jouw 'zielige homo ben jij' hebben geen enkele relatie?

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 11:02am
Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 18:00)
Oh, dus mijn opmerking en jouw 'zielige homo ben jij' hebben geen enkele relatie?


waarom praat jij eigenlijk tegen mij?

wat heb ik tegen jou gedaan dat je zo tegen mij moet aan gaan zitten janken?

jij flame dmij ik flame terug zo simpel is het en als jij dat gelijk ziet als dat ik reageer op het onderwerp waarmee jij flamed, tja dat is jouw probleem niet het mijne
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 10 2008 11:03am
Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 18:00)
Oh, dus mijn opmerking en jouw 'zielige homo ben jij' hebben geen enkele relatie?


eigenlijk vinden ze elkaar wel lief..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 10 2008 11:03am
EWA wat de fock is hier gaande. Gieb explain.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 10 2008 11:03am
Opgepast, Flatulence. BBDG is een gruwelijke flamer.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 11:04am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 10 Apr 2008, 18:03)
EWA wat de fock is hier gaande. Gieb explain.


ze pesten mij sad.gif

Quote (�?NNI @ Thu, 10 Apr 2008, 18:03)
Opgepast, Flatulence. BBDG is een gruwelijke flamer.


opgelet "iedereen"

??NNI 's moeder slikt niet ohmy.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 10 2008 11:05am
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 10 2008 11:05am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 18:04)
ze pesten mij sad.gif


jij valt dit forum lastig
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 10 2008 11:05am
Is je zus dood, Eric?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 11:06am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 10 Apr 2008, 18:05)
jij valt dit forum lastig


sorry hug.gif

gaat het alweer een beetje? niet meer huilen, oke?

Quote (Wuben[NM] @ Thu, 10 Apr 2008, 18:05)
Is je zus dood, Eric?


mag helaas niets over men rl posten hier daar kunnen ze niet tegen..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 10 2008 11:06am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll