d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Hoe Oud Is Iedereen Hier?
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 9 2008 02:43pm
Quote (Zompy @ Wed, 9 Apr 2008, 20:40)
-16 smile.gif


zo'n gevoel had ik al ^

20 hier

edit/ 18,9 is gewoon 18 en niet 19... (wannabe happy.gif )

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 9 2008 02:43pm
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Apr 9 2008 02:49pm
Quote (cranium-sf @ Wed, Apr 9 2008, 10:23pm)
hm jij moet een ster zijn in wiskunde smile.gif 

jus 18,9 rond jij af naar 18  ipv 19  go for it biggrin.gif


Moe het leven gaat hard dus rond ik maar af na 80 tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 9 2008 02:50pm
ik geloof dat ik mn gelijk van deze mensen ook krijg tongue.gif
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Apr 9 2008 03:04pm
vandaag 19 geworden happy.gif
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 9 2008 03:18pm
Quote (8460 @ Wed, Apr 9 2008, 10:04pm)
vandaag 19 geworden happy.gif


Gelukkige verjaardag dan!
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Apr 9 2008 03:42pm
Quote (8460 @ Wed, Apr 9 2008, 11:04pm)
vandaag 19 geworden happy.gif


Zie dat ik nog net optijd ben biggrin.gif gefeliciteerd wink.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Apr 9 2008 08:26pm
20
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 9 2008 11:37pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 9 Apr 2008, 22:43)
zo'n gevoel had ik al ^

20 hier

edit/ 18,9 is gewoon 18 en niet 19... (wannabe happy.gif )


Hoezo? Ben ik niet serieus? tongue.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 10 2008 04:11am
Quote (Zened @ Wed, 9 Apr 2008, 20:09)
16 jaar.


Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 10 2008 05:19am
Quote (8460 @ Wed, 9 Apr 2008, 22:04)
vandaag 19 geworden happy.gif


wat doe je dan in godsnaam 8er je pc? moet je nie dronke in de goot ligge? tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Closed New Topic New Poll