d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Vind Jij Van Mijn Nieuwe Avatar? > Kom Stemmen! :)
Prev123
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 9 2008 02:22pm
Quote (cranium-sf @ Wed, 9 Apr 2008, 21:20)
mssn maar m3nni was eerste die ik heb gezien met die afbeelding , was zeowat 2 maand geleden ,
mij maakt het ook niet uit of iemand zo een anymated avater ript of niet ; zolang het maar geen selfmade avater is dat word geript
, het is gewoon zielig dat men er dan een topic over maakt


ik ben het wel met je eens, maar ik vind het ook wel een beetje levenloos ( tenzij je hem/haar goed kent ) dat je weet dat die ava al in use is smile.gif
maar ik moet je volkomen gelijk geven, dan is de mijne wel niet zo mooi. ik zou het niet vet vinden als iemand anders hem usede
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll