d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Krijg Je Eigenlijk Een Trusted Tag? > Topic
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 6 2008 10:30am
<DIV class=quote1>Quote (mUMmY- @ Sun, 6 Apr 2008, 17:18)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->Haha, dat was vrij geniaal. Mja, zoals je zegt, slijmen kan erg ruim gezien worden. Vriendjes zijn met mods is vaak een must voor een trusted tag.[/QUOTE]

Ja, vrij logisch toch? Ik snap niet dat mensen daar over janken.

This post was edited by sK_Kabouter on Apr 6 2008 10:31am
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Apr 6 2008 10:53am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 6 Apr 2008, 17:30)
Ja, vrij logisch toch? Ik snap niet dat mensen daar over janken.


Precies. Je neemt me de woorden uit de mond.

This post was edited by mUMmY- on Apr 6 2008 10:53am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 6 2008 11:07am
Macht willen die je niet hebt en niet zal krijgen resulteerd altijd tot janken.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 6 2008 11:46am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 6 Apr 2008, 17:30)
Ja, vrij logisch toch? Ik snap niet dat mensen daar over janken.


alleen logisch wanneer het systeem is gecorrumpeerd.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 6 2008 11:57am
Quote (JurK. @ Sun, 6 Apr 2008, 18:46)
alleen logisch wanneer het systeem is gecorrumpeerd.


jij bent er dus zo een -.-
bedenk jij dan eens een eerlijk systeem, waarin een groep van 20 mensen 500.000 mense in de gaten houd of deze heel misschien wel waardig zijn
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 6 2008 12:03pm
Quote (Soeki @ Sun, Apr 6 2008, 04:49pm)
Geen idee....

1) Heb nooit geslijmd.
2) Had nooit een donatie gedaan. (Heb uiteindelijk wel een keer 750 fg weggedaan opdat ik een ster achter me naam kon krijgen, maar dat was in een tijd dat ik 40k+ fg had.
3) Geen wijf.

Tja wat geluk? In de tijd dat ik hem kreeg waren er ~ 10 ofzo TT's en in de zelfde paar weken kwamen er een stel bij (~ 20-30) en ik was er een van. Kende wel een paar mensen die bij die 10 zaten, maar had niet een TT verwacht. (Toen was er nog geen 'mediator' tag, deze kwam paar maanden later, was wel vrij snel een van de mediators (dag 2 ofzo toen tag er was))


Dat is ook wel al een hele tijd geleden niet?
Vroeger kon dit wel het geval geweest zijn, dat ze benoemingen deden aan mensen die betrouwbaar leken.
Maar tijden veranderen. wink.gif

Het hele systeem van trusted personen brengt ook heel wat afgunst te weer, dit heb je niet op etf.
Maar daar is de gemeenschap ook wel veel kleiner natuurlijk... .
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 6 2008 12:31pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, 6 Apr 2008, 18:57)
jij bent er dus zo een -.-
bedenk jij dan eens een eerlijk systeem, waarin een groep van 20 mensen 500.000 mense in de gaten houd of deze heel misschien wel waardig zijn


ik ga mezelf daar absoluut nie aan wagen. ik plaats alleen een kanttekening bij hetgeen dat eerder gezegd werd.
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Apr 6 2008 01:35pm
Gewoon de guild van een moderator joinen en er heel veel helpen en slijmen.
Member
Posts: 7,486
Joined: Feb 17 2005
Gold: 3,997.01
Apr 6 2008 05:32pm
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 6 Apr 2008, 17:50)
'kutwijf' is een geliefd scheldwoord. Wijf heeft in het nederlands vrijwel altijd een negatieve (demigrerende) betekenis.

edit: Soeki, jij had contacten met meer de helft van die 10 'gewone' TT's (waaronder ik). Maar het ging vroegâh vooral om de (Trade) Moderators zoals Neoptolemos.


Oh ja ... Timo, jij, han, neo kan ik me nog wel herinneren maar ik was pas kort op jsp ... nog geen 4 maanden toen als ik het me goed herinner.
Maar goed had een 'reputatie' denk ik ....
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 6 2008 06:13pm
Quote (Apachai @ Sun, 6 Apr 2008, 15:15)
DoH smile.gif
Was wel leuk om te zien hoe mensen zoals Zompy er in trapten ^^
En BadBoyDeGekste wou mij in zen guild zodat hij eindelijk een meisje er in had tongue.gif
rofl


hmm je was de 4e

ik geef niets om gelsacht als het om pixels gaat...

ik vond het wel leuk ofc.. beetje afwisseling

jij wou in mijn guild, niet andersom..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll