Quote (Soeki @ Sun, Apr 6 2008, 04:49pm)
Geen idee....
1) Heb nooit geslijmd.
2) Had nooit een donatie gedaan. (Heb uiteindelijk wel een keer 750 fg weggedaan opdat ik een ster achter me naam kon krijgen, maar dat was in een tijd dat ik 40k+ fg had.
3) Geen wijf.
Tja wat geluk? In de tijd dat ik hem kreeg waren er ~ 10 ofzo TT's en in de zelfde paar weken kwamen er een stel bij (~ 20-30) en ik was er een van. Kende wel een paar mensen die bij die 10 zaten, maar had niet een TT verwacht. (Toen was er nog geen 'mediator' tag, deze kwam paar maanden later, was wel vrij snel een van de mediators (dag 2 ofzo toen tag er was))
Dat is ook wel al een hele tijd geleden niet?
Vroeger kon dit wel het geval geweest zijn, dat ze benoemingen deden aan mensen die betrouwbaar leken.
Maar tijden veranderen.

Het hele systeem van trusted personen brengt ook heel wat afgunst te weer, dit heb je niet op etf.
Maar daar is de gemeenschap ook wel veel kleiner natuurlijk... .