d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo3 > Weet Iemand Er Iets Over
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 12 2008 01:52pm
Quote (CpTJenJen @ Sat, Apr 12 2008, 07:59pm)
ik vind m wel vet..


Ja idd, hij is leuk bedacht iig met tyreal op de cover ^^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 12 2008 02:33pm
Quote (Apachai @ Sat, 12 Apr 2008, 20:52)
Ja idd, hij is leuk bedacht iig met tyreal op de cover ^^


hmm ja, maar ik zou er zo geen verhaal bij kunnen verzinnen.. ik bedoel diablo aka de duivel is zo onderhand toch wel verslagen.. en ze moeten hem zowiezo weer als laatste boss pakken.. baal is waardeloos

maar als het komt zal het wel heelmaal nieuw en anders zijn ^^
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 12 2008 02:58pm
Zolang wow zo enorm populair en $$ opbrengt gaat er serieus geen sprake zijn van Diablo 3.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 12 2008 03:08pm
Quote (Sefran @ Sat, 12 Apr 2008, 21:58)
Zolang wow zo enorm populair en $$ opbrengt gaat er serieus geen sprake zijn van Diablo 3.


achja.. het is niet dat ze het vergeten zijn ofzo de servers draaien nog ze resetten m zelfs om de zoveel tijd nog.. dusja zeg nooit nooit tongue.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 12 2008 03:12pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Apr 12 2008, 09:00pm)
hijs wel vet maaar als d3 ooit uitkomt dan maken ze de cover echt wel iets meer grafisch


zoals een achtergrond ipv een zwart vak
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 12 2008 03:14pm
Dat zou er nog eens moeten bijkomen dat ze Diablo vergeten zijn.. Diablo is verwaarloosd

Aan de andere kant ook heel begrijpelijk ik zou ook al je mensen inzetten voor WoW
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 13 2008 01:14am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 12 Apr 2008, 21:00)
hijs wel vet maaar als d3 ooit uitkomt dan maken ze de cover echt wel iets meer grafisch


Misschien is dit de schets...
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 13 2008 05:08am
Zompy no offense maar wat maak jij van die domme opmerkingen zeg..
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 13 2008 05:39am
Quote (Sarpedon @ Sun, 13 Apr 2008, 13:08)
Zompy no offense maar wat maak jij van die domme opmerkingen zeg..


Hoezo?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 13 2008 05:46am
Quote (Zompy @ Sun, 13 Apr 2008, 13:39)
Hoezo?


Geen idee, doe je gewoon?
Tuurlijk is dat niet de schets, er zijn al zoveel d3 plaatjes gekomen. Mensen maken die gewoon zelf..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll