Quote (Apachai @ Sat, 12 Apr 2008, 20:52)
Ja idd, hij is leuk bedacht iig met tyreal op de cover ^^
hmm ja, maar ik zou er zo geen verhaal bij kunnen verzinnen.. ik bedoel diablo aka de duivel is zo onderhand toch wel verslagen.. en ze moeten hem zowiezo weer als laatste boss pakken.. baal is waardeloos
maar als het komt zal het wel heelmaal nieuw en anders zijn ^^