d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Juist Op Zee-visvangst Geweest > Nooit Meer!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 01:53pm
Quote (mrs.piggy @ Tue, 8 Apr 2008, 20:49)
Lijkt me wel leuk om eens te doen. Jammer genoeg heb ik ook het probleem dat ik vrij snel zeeziek word. :s


ik weet het niet, heb nooit egt op een boot gezeten realiseer ik me net... wel wat kleine dingetjes maar had nergens lastvan
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 8 2008 01:55pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, Apr 8 2008, 08:53pm)
ik weet het niet, heb nooit egt op een boot gezeten realiseer ik me net... wel wat kleine dingetjes maar had nergens lastvan


Ik heb er echt super snel last van.
Deze zomer op vakantie zat er in een uitstap een kort boottripje tussen van ongeveer een uurtje.
Ik werd zo ziek als een hond en we waren niet eens op open zee.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 02:01pm
Quote (mrs.piggy @ Tue, 8 Apr 2008, 20:55)
Ik heb er echt super snel last van.
Deze zomer op vakantie zat er in een uitstap een kort boottripje tussen van ongeveer een uurtje.
Ik werd zo ziek als een hond en we waren niet eens op open zee.


hmm, ik weet egt niets van zeeziekte.. word je ook snel wagen ziek?? ik vind het raar als het niet zo is xD maar aan de andere kant wat zou normaal moeten zijn xD
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 8 2008 02:08pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 8 Apr 2008, 22:01)
hmm, ik weet egt niets van zeeziekte.. word je ook snel wagen ziek?? ik vind het raar als het niet zo is xD maar aan de andere kant wat zou normaal moeten zijn xD


De standaard verdeling als hij (0,1) verdeeld is.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 02:16pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 8 Apr 2008, 21:08)
De standaard verdeling als hij (0,1) verdeeld is.


sorry? als wat de boot? ik weet absoluut niets van boten , ja dat ze horen te drijven en dat sommige vet snel en mooi zijn dat was m tongue.gif
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 9 2008 04:28am
Quote (CpTJenJen @ Tue, Apr 8 2008, 09:01pm)
hmm, ik weet egt niets van zeeziekte.. word je ook snel wagen ziek?? ik vind het raar als het niet zo is xD maar aan de andere kant wat zou normaal moeten zijn xD


Jup, in de wagen en in de bus heb word ik ook vaak misselijk. Maar dan komt het meestal omdat ik aan het lezen ben.
Vreemd genoeg word ik niet ziek in de trein of in het vliegtuig.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Apr 9 2008 07:14am
Quote (Falkerakatim @ Sat, Apr 5 2008, 08:02pm)
wel, we zijn zojuist met de ksa + vriendenkring op de zee gaan vissen voor een dagje

om 5 uur vertrokken, en rond 11.15 zaten we op volle zee om te vissen, dit is iets dat ik nooit meer in men leven doe
vanaf 10u begon ik al misselijk te worden .. en ik heb tot 13 u zitten kotsen overboord smile.gif.

ik haat zeeziek zijn tongue.gif en dan nog hebben we met 30 man maar 7 vissen gevangen tongue.gif best marginaal ^^
al een sjans da er nog bier was biggrin.gif

~Tim


Lijkt me ook wel is leuk om te doen. kan ik eindelijk is zien wat m'n over, over, over groot ouders deden tongue.gif
En nee dat is geen grapje :/

Maar lijkt me dat je het zeer gezellig hebt gehad smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll