Quote (Falkerakatim @ Sat, Apr 5 2008, 08:02pm)
wel, we zijn zojuist met de ksa + vriendenkring op de zee gaan vissen voor een dagje
om 5 uur vertrokken, en rond 11.15 zaten we op volle zee om te vissen, dit is iets dat ik nooit meer in men leven doe
vanaf 10u begon ik al misselijk te worden .. en ik heb tot 13 u zitten kotsen overboord

.
ik haat zeeziek zijn

en dan nog hebben we met 30 man maar 7 vissen gevangen

best marginaal ^^
al een sjans da er nog bier was

~Tim
Lijkt me ook wel is leuk om te doen. kan ik eindelijk is zien wat m'n over, over, over groot ouders deden

En nee dat is geen grapje :/
Maar lijkt me dat je het zeer gezellig hebt gehad