Quote (Wuben[NM] @ Sat, 5 Apr 2008, 17:30)
Onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht waarop standaard Vista geleverd wordt. Ik heb me laten vertellen dat het gebruik van XP voor het spelen van bepaalde spellen superieur is aan XP. Ik vroeg me af hoe ik naar XP kan downgraden of hoe, wellicht nog beter, ik XP naast vista kan installeren.
Hoe kan dat op een officiele manier en wat heb ik daarvoor nodig?
Alvast bedankt,
Ruben
www.d2jsp.org
OP HC-2
How to join this channel OMG ?
When you stand in any random channel typ /j op hc-2
OR
press the Channel button and typ simply OP HC-2
OP HC-2 the hardcore classic ladder channel , 1 community 1 group , only for non pk-ers // non hack users.