d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Van Vista Naar Xp
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 7 2008 06:49am
een nieuwe harde schijf erin gooien de oude ontkoppelen XP instaleren

en oude schijf weer aansluiten als het goed is vraagd hij bij het opstarten welk stuurprogramme je wilt gebruiken

XP is volgens mij best goedkoop geworden dus miss kan je ergens een 2e handse bij je vrienden (lol) op de kop tikken.
Member
Posts: 8,111
Joined: Feb 25 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 7 2008 07:00am
Hij wil ze graag langs elkaar draaien. Dan is de mogelijkheid het te doen met 'Partition Magic' of met een nieuwe harde schijf.
Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
Apr 7 2008 07:51am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 5 Apr 2008, 17:30)
Onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht waarop standaard Vista geleverd wordt. Ik heb me laten vertellen dat het gebruik van XP voor het spelen van bepaalde spellen superieur is aan XP. Ik vroeg me af hoe ik naar XP kan downgraden of hoe, wellicht nog beter, ik XP naast vista kan installeren.

Hoe kan dat op een officiele manier en wat heb ik daarvoor nodig?

Alvast bedankt,
Ruben


www.d2jsp.org


OP HC-2


How to join this channel OMG ?

When you stand in any random channel typ /j op hc-2

OR

press the Channel button and typ simply OP HC-2


OP HC-2 the hardcore classic ladder channel , 1 community 1 group , only for non pk-ers // non hack users.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 7 2008 08:43am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Apr 7 2008, 02:07pm)
sgat wat denk je dat format C: betekend? precies

hoeft helemala niet via dos..

@ wootex: >.<! ik zou het opslaan op externe heb je geen gedoe..
Schat, wat wil je dan? Je harde schijf in windows formatteren? Dat is hetzelfde als de tak afzagen waar je op zit.

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 7 2008 09:21am
Quote (Flatulence @ Mon, 7 Apr 2008, 15:43)
Schat, wat wil je dan? Je harde schijf in windows formatteren? Dat is hetzelfde als de tak afzagen waar je op zit.


nja ik had niet gezien dat hij vista wou houden, en nu ik het gelezen heb kan ik het me niet voorstellen..

btw als je windows cd erinstopt.. dan kun je bij het partitioneren de schijf leegmaken ..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 7 2008 09:28am
Quote (Wo0tex @ Mon, 7 Apr 2008, 13:39)
Wat je eventueel zou kunnen doen is met 'Partiotion Magic' een partitie bijmaken (C: kleiner maken en D: aanmaken). Dan heb je beide besturingssystemen op je laptop.

Voorbeeld:
De schijf 'C:' is 120GB. Start 'Partiotion Magic' en maak van de schijf 'C:' 60GB. Maak de nieuwe schijf 'D:' aan. Formateer de 60GB die je van 'C:' hebt 'verwijderd' en noem de schijf 'D:'. Daarna kun je op die legen partitie 'D:' Windows XP gaan installeren.


Ja, dit advies gaf een vriend van me me ook al. Ik weet alleen niet hoe ik aan een cd-key voor XP kom en of ik in staat ben het bovengenoemde proces uit te voeren. Ben niet zo'n nerdje op dit gebied.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 7 2008 09:32am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 7 Apr 2008, 16:28)
Ja, dit advies gaf een vriend van me me ook al. Ik weet alleen niet hoe ik aan een cd-key voor XP kom en of ik in staat ben het bovengenoemde proces uit te voeren. Ben niet zo'n nerdje op dit gebied.


hier cd key ik pm wel als ik m vind tongue.gif

/e pmed

This post was edited by CpTJenJen on Apr 7 2008 09:35am
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 7 2008 09:40am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Apr 7 2008, 05:21pm)
nja ik had niet gezien dat hij vista wou houden, en nu ik het gelezen heb kan ik het me niet voorstellen..
btw als je windows cd erinstopt.. dan kun je bij het partitioneren de schijf leegmaken ..
Ja, dan start hij opnieuw op in dos ^^

This post was edited by Flatulence on Apr 7 2008 09:40am
Member
Posts: 8,111
Joined: Feb 25 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 7 2008 11:31am
Quote (Flatulence @ Mon, Apr 7 2008, 04:43pm)
Schat, wat wil je dan? Je harde schijf in windows formatteren? Dat is hetzelfde als de tak afzagen waar je op zit.


Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom? Heb je wel goed gelezen wat ik verteld heb? Ben een ICT beheerder, weet echt wel waar ik over praat schoonheid kuss.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 7 2008 12:24pm
Quote (Wo0tex @ Mon, Apr 7 2008, 07:31pm)
Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom? Heb je wel goed gelezen wat ik verteld heb? Ben een ICT beheerder, weet echt wel waar ik over praat schoonheid kuss.gif
Hm?

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll