d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eerste Terroristische Aanslag Is Gepleegd!!
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 2 2008 03:05pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, Apr 2 2008, 09:03pm)
HAHA ik mag m en ik ben geen homo of multy


metrosexueel?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 2 2008 03:08pm
nou nee
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 2 2008 03:09pm
Quote (Sjaakje007 @ Wed, Apr 2 2008, 08:56pm)
ik snap niet helemaal hoe dit een conclusie of iets dergelijk is van de zin hiervoor. ( daarmee bedoel ik "Vage zin die nergens op slaat die je getypt hebt. Dus, ....?")


als jij hem niet snapt hoeft ie nog nie vaag te zijn smile.gif

Quote (sK_Kabouter @ Wed, Apr 2 2008, 07:51pm)
Nee, je redenatie blijft niet overeind. Bijna net zo jammer als deze compleet gefaalde 1 april grap.



zorg jij maar eerst dat je op je pootjes kan staan
Quote (CpTJenJen @ Wed, Apr 2 2008, 09:08pm)
nou nee




wel

This post was edited by c0me on Apr 2 2008 03:10pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 2 2008 03:11pm
Quote (c0me @ Wed, 2 Apr 2008, 22:09)
wel


nou nee
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 2 2008 03:13pm
Quote (c0me @ Wed, Apr 2 2008, 11:09pm)
zorg jij maar eerst dat je op je pootjes kan staan
Ah, jij bent er een die wegloopt voor zijn problemen?

Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 2 2008 03:15pm
Quote (c0me @ Wed, Apr 2 2008, 09:09pm)
wel


sommige dingen zijn gewoon vaag, ik snap hem wel maar het is gewoon VAAG ( onduidelijk )
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 2 2008 03:32pm
miss moe je er wa aan doen bril kopen of zo kan je beter lezen ? worden de letters dan minder vaag?


Quote (Flatulence @ Wed, Apr 2 2008, 09:13pm)
Ah, jij bent er een die wegloopt voor zijn problemen?


nee maar ik 24/7 blijfen liggen word je ook zo stijf van

This post was edited by c0me on Apr 2 2008 03:32pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 2 2008 03:42pm
mensn e het is gewoon al 2 april hebben jullie dat door?

en voor de mensen die men grap saai vonden

wat denk je dat ik er om geef?
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 2 2008 03:48pm
Quote (c0me @ Wed, Apr 2 2008, 09:32pm)
miss moe je er wa aan doen bril kopen of zo kan je beter lezen ? worden de letters dan minder vaag?


Code
LOL
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 2 2008 11:32pm
Quote (WemyNM @ Tue, 1 Apr 2008, 15:48)


Wat heb jij nou weer voor domme sig?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll