d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Fitna 2 Is In De Maak
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 30 2008 04:07pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 30 Mar 2008, 23:00)
Wellicht dat je je posts voortaan voor iedereen onzichtbaar kan maken, want ik betwijfel of iemand (behalve die paar imbeciele apen) erop zit te wachten. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?

Overigens maak ik er geen feit van, aangezien humor ten alle tijd iets subjectiefs blijft. Dat neemt niet weg dat er bepaalde indicators zijn; een duidelijke lijkt mij deze topic. Jij probeert duidelijk een grap te maken door in te spelen op de recente mediahype. Daarin faal je behoorlijk, omdat ik het flauw vind en blijkbaar de rest ook. Dat lijkt mij wel een redelijke indicator.

Schelden heeft weinig zin trouwens.


ik lees je post niet eens man verrekte mongool dat je bent, of je accepteerd dat niet iedereen zo'n grootte woordenschat heeft of je beseft niet dat je op een forum zit voor een spel

na het lezen van subjectief d8 ik al wat ben jij een sukkel.... lol

fucking harry potter hiero, jezus..

en dit betekent niet dat ik de woorden niet snap maar dat ik ze uitkots uit principe

en als als ej iets een mening vindt houd het dan voor je want niemand is daar in geintereseerd..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 30 2008 04:46pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 31 Mar 2008, 00:07)
ik lees je post niet eens man verrekte mongool dat je bent, of je accepteerd dat niet iedereen zo'n grootte woordenschat heeft of je beseft niet dat je op een forum zit voor een spel

na het lezen van subjectief d8 ik al wat ben jij een sukkel.... lol

fucking harry potter hiero, jezus..

en dit betekent niet dat ik de woorden niet snap maar dat ik ze uitkots uit principe

en als als ej iets een mening vindt houd het dan voor je want niemand is daar in geintereseerd..


Je leest mijn post blijkbaar wel. Je kwam immers bij 'subjectief' aan. Trouwens, dit gesprek heeft niks met jouw woordenschat te maken. Die betrek jij er zelf bij en als jij je niet zo prettig voelt over je woordenschat, dan zou je daar wat aan moeten doen.

Dat jij over mij denkt dat ik een sukkel ben omdat ik het woord 'subjectief' gebruik, zegt (en ik haat dit cliché) meer over jou dan over mij. 'Subjectief' is een volstrekt normaal woord dat geen minder archaïsche variant heeft die ik zo gauw kan bedenken. Iedereen in Nederland weet wat 'subjectief' betekent en als je wat vaker een krant zou lezen, dan zou je weten dat dit woord veelvuldig gebruikt wordt.
Ik denk dat er meer mensen in mijn mening geïntereseerd zijn dan je zou verwachten. Wellicht kan je er een poll over maken; link hem dan aan deze topic.

Mijn beklag ging over dat jij een grap maakt die niemand leuk vindt en dat jij jezelf dat mag aanrekenen. Wellicht stopt dat je ervan om volgende keer zo'n ongelooflijk flauw en oninteressant topic te maken dat blijkt doet geven van je schrijnende gebrek aan humor. Roep maar als je een woord niet kent of als je hem uitkotst; een studentenabonnement op een fatsoenlijke krant is niet zo duur.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 31 2008 02:33am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 30 Mar 2008, 23:46)
Je leest mijn post blijkbaar wel. Je kwam immers bij 'subjectief' aan. Trouwens, dit gesprek heeft niks met jouw woordenschat te maken. Die betrek jij er zelf bij en als jij je niet zo prettig voelt over je woordenschat, dan zou je daar wat aan moeten doen.

Dat jij over mij denkt dat ik een sukkel ben omdat ik het woord 'subjectief' gebruik, zegt (en ik haat dit cliché) meer over jou dan over mij. 'Subjectief' is een volstrekt normaal woord dat geen minder archaïsche variant heeft die ik zo gauw kan bedenken. Iedereen in Nederland weet wat 'subjectief' betekent en als je wat vaker een krant zou lezen, dan zou je weten dat dit woord veelvuldig gebruikt wordt.
Ik denk dat er meer mensen in mijn mening geïntereseerd zijn dan je zou verwachten. Wellicht kan je er een poll over maken; link hem dan aan deze topic.

Mijn beklag ging over dat jij een grap maakt die niemand leuk vindt en dat jij jezelf dat mag aanrekenen. Wellicht stopt dat je ervan om volgende keer zo'n ongelooflijk flauw en oninteressant topic te maken dat blijkt doet geven van je schrijnende gebrek aan humor. Roep maar als je een woord niet kent of als je hem uitkotst; een studentenabonnement op een fatsoenlijke krant is niet zo duur.


echt jonge zoek een leven..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll