Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 31 Mar 2008, 00:07)
ik lees je post niet eens man verrekte mongool dat je bent, of je accepteerd dat niet iedereen zo'n grootte woordenschat heeft of je beseft niet dat je op een forum zit voor een spel
na het lezen van subjectief d8 ik al wat ben jij een sukkel.... lol
fucking harry potter hiero, jezus..
en dit betekent niet dat ik de woorden niet snap maar dat ik ze uitkots uit principe
en als als ej iets een mening vindt houd het dan voor je want niemand is daar in geintereseerd..
Je leest mijn post blijkbaar wel. Je kwam immers bij 'subjectief' aan. Trouwens, dit gesprek heeft niks met jouw woordenschat te maken. Die betrek jij er zelf bij en als jij je niet zo prettig voelt over je woordenschat, dan zou je daar wat aan moeten doen.
Dat jij over mij denkt dat ik een sukkel ben omdat ik het woord 'subjectief' gebruik, zegt (en ik haat dit cliché) meer over jou dan over mij. 'Subjectief' is een volstrekt normaal woord dat geen minder archaïsche variant heeft die ik zo gauw kan bedenken. Iedereen in Nederland weet wat 'subjectief' betekent en als je wat vaker een krant zou lezen, dan zou je weten dat dit woord veelvuldig gebruikt wordt.
Ik denk dat er meer mensen in mijn mening geïntereseerd zijn dan je zou verwachten. Wellicht kan je er een poll over maken; link hem dan aan deze topic.
Mijn beklag ging over dat jij een grap maakt die niemand leuk vindt en dat jij jezelf dat mag aanrekenen. Wellicht stopt dat je ervan om volgende keer zo'n ongelooflijk flauw en oninteressant topic te maken dat blijkt doet geven van je schrijnende gebrek aan humor. Roep maar als je een woord niet kent of als je hem uitkotst; een studentenabonnement op een fatsoenlijke krant is niet zo duur.