Quote (Tha_Axid @ Wed, Apr 2 2008, 10:50pm)
ja dat is dus het probleem, die USB mode staat er helemaal niet tussen bij settings.
ik heb mn register gebackupped
Ok, probeer eens het volgende;
1) Zet de speler helemaal uit.
2) Zet het 'hold' schuifje bovenop 'aan/actief'.
3) Houd het record knopje aan de linkerkant van de speler vanaf nu ingedrukt.
4) Zet de speler aan.
5) Wacht totdat deze is opgestart.
6) Probeer op een computer (je mag de knoppen weer loslaten ^)