d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Sansa E260 Mp3 Speler > Kent Iemand Deze?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 2 2008 02:21pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Apr 2 2008, 09:54pm)
kunnen jullie iets uitgebreider schrijven en zonder al die afkortingen ik ben neit zo goed met pc's
heb wmp 11
Hoe wil je je muziek op dat ding zetten? via media player of via verkenner?

Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 2 2008 02:25pm
Quote (Flatulence @ Wed, 2 Apr 2008, 21:21)
Hoe wil je je muziek op dat ding zetten? via media player of via verkenner?


via verkenner
alleen voor filmpjes heb je een speciale converter nodig, maar die ziet mn mp3 ook niet
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 2 2008 02:38pm
De Sansa, op welke USB mode staat hij? (Settings > USB Mode)

Probeer hem eens op een andere te zetten en dan weer op een computer. (ik zou die van je moeder of je broertje nemen, geen idee wat je register acties hebben uitgericht)

This post was edited by Flatulence on Apr 2 2008 02:39pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 2 2008 02:50pm
Quote (Flatulence @ Wed, 2 Apr 2008, 21:38)
De Sansa, op welke USB mode staat hij? (Settings > USB Mode)

Probeer hem eens op een andere te zetten en dan weer op een computer. (ik zou die van je moeder of je broertje nemen, geen idee wat je register acties hebben uitgericht)


ja dat is dus het probleem, die USB mode staat er helemaal niet tussen bij settings.
ik heb mn register gebackupped
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 2 2008 02:51pm
ken ik wel ja
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 2 2008 03:07pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Apr 2 2008, 10:50pm)
ja dat is dus het probleem, die USB mode staat er helemaal niet tussen bij settings.
ik heb mn register gebackupped
Ok, probeer eens het volgende;

1) Zet de speler helemaal uit.
2) Zet het 'hold' schuifje bovenop 'aan/actief'.
3) Houd het record knopje aan de linkerkant van de speler vanaf nu ingedrukt.
4) Zet de speler aan.
5) Wacht totdat deze is opgestart.
6) Probeer op een computer (je mag de knoppen weer loslaten ^)

Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 2 2008 03:24pm
Quote (Flatulence @ Wed, 2 Apr 2008, 22:07)
Ok, probeer eens het volgende;

1) Zet de speler helemaal uit.
2) Zet het 'hold' schuifje bovenop 'aan/actief'.
3) Houd het record knopje aan de linkerkant van de speler vanaf nu ingedrukt.
4) Zet de speler aan.
5) Wacht totdat deze is opgestart.
6) Probeer op een computer (je mag de knoppen weer loslaten ^)


bedankt voor de hulp en zo, maar dit heb ik allemaal al geprobeert, dit verteld techsupport mij ook.
ik zoek eigelijk iemand die tzelfde probleem had en dat die mss weet hoe je eruit moet kome.
techsupport zegt nu dat ik heel windows opnieuw moet installere, maar daar heb ik niet zon zin in
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 2 2008 03:32pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Apr 2 2008, 11:24pm)
bedankt voor de hulp en zo, maar dit heb ik allemaal al geprobeert, dit verteld techsupport mij ook.
ik zoek eigelijk iemand die tzelfde probleem had en dat die mss weet hoe je eruit moet kome.
techsupport zegt nu dat ik heel windows opnieuw moet installere, maar daar heb ik niet zon zin in
ah ok, dan kan ik je verder niet helpen, succes ermee.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 2 2008 11:37pm
Quote (Sjaakje007 @ Wed, 2 Apr 2008, 21:51)
ken ik wel ja


Zeg dan wat ie moet doen....
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold: 6,237.00
Apr 3 2008 12:35am
omruilen voor een nieuwe

omruilen voor een bekend merk speler (zou ik doen)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll