☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Sneeuw, Regen, Storm, Zon??? > Wat Wordt Het Nou...
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 622
Replies: 33
Track Topic
Sjaakje007
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#21
Mar 25 2008 12:41pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Mar 25 2008, 06:21pm)
ook als het natte kutten sneeuwt?
als het natte kutten sneeuwt pak je het goed aan, want nadat je ze hebt gebruikt verdwijnen ze uit hunzelf en hoef je je nergens zorgen over te maken
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#22
Mar 25 2008 12:51pm
Quote (Sjaakje007 @ Tue, 25 Mar 2008, 19:41)
als het natte kutten sneeuwt pak je het goed aan, want nadat je ze hebt gebruikt verdwijnen ze uit hunzelf en hoef je je nergens zorgen over te maken
ik denk dat dat na een tijdje tog wle pijnlijk wordt hoor en zwaar
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#23
Mar 25 2008 12:58pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, 25 Mar 2008, 19:51)
ik denk dat dat na een tijdje tog wle pijnlijk wordt hoor en zwaar
liever een naate kut in men hand dan 10 in de lucht zei men opa altijd
Sjaakje007
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#24
Mar 25 2008 01:01pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, Mar 25 2008, 06:51pm)
ik denk dat dat na een tijdje tog wle pijnlijk wordt hoor en zwaar
je doet gewoon je best en de rest heeft pech
edit typo
This post was edited by Sjaakje007 on Mar 25 2008 01:01pm
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#25
Mar 25 2008 01:17pm
naar een paar heb je het ook wel gehad hoor.
Godsterrorforce
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
0.00
#26
Mar 25 2008 03:23pm
storm, daar slaap je goed van. .
PYF_Secret
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold
:
1,724.80
#27
Mar 25 2008 04:24pm
het is en word kloteweer, kost me weer een vermogen aan de trein -.-
iedere dag 15 km naar je werk fietsen in de sneeuw is geen pretje
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#28
Mar 26 2008 12:24am
Quote (Godsterrorforce @ Tue, Mar 25 2008, 10:23pm)
storm, daar slaap je goed van. .
absoluut
mrs.piggy
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#29
Mar 26 2008 12:36am
Die sneeuw is echt niet meer leuk.
Ik moest eergisteren 10min wachten in m'n auto voordat ik terug door m'n ramen kon kijken.
En toen ik uiteindelijk was vertrokken was het max tegen 50km per uur. Veel te gevaarlijk weer. :s
Ik wil zon!
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#30
Mar 26 2008 03:38am
hehe hier schijnt de zon nu op dit moment hier in overijssel.
alleen het is nog wel fucking koud.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact