d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Heb Jij Dit Paasweekend Doorgemaakt? > Vertel Je Verhalen
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 24 2008 03:54pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 22:51)
ik werk liever voor het geld en niet voor me plezier.. meer voor het geld anders is het niet interessant.


Als ik een baan heb wil ik er wel plezier in hebben, in ieder geval wil ik niet helemaal chagerijnig zijn omdat ik weer moet werken.
Natuurlijk gaat het ook om het geld, maar dat het een beetje leuk is vindt ik toch belangrijker.

Oftewel, ik zoek gewoon een baan dat leuk is en verdient. tongue.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 04:05pm
Quote (CorvX @ Mon, 24 Mar 2008, 22:54)
Als ik een baan heb wil ik er wel plezier in hebben, in ieder geval wil ik niet helemaal chagerijnig zijn omdat ik weer moet werken.
Natuurlijk gaat het ook om het geld, maar dat het een beetje leuk is vindt ik toch belangrijker.

Oftewel, ik zoek gewoon een baan dat leuk is en verdient. tongue.gif


ja oke dat ook wel maar het gaat me ook meer om het geld maar het moet toch een klein beetje leuk zijn.

ipv heel leuk en niks verdienen.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 24 2008 04:06pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 23:05)
ja oke dat ook wel maar het gaat me ook meer om het geld maar het moet toch een klein beetje leuk zijn.

ipv heel leuk en niks verdienen.


dat is nou het leuke aan werk je verdient altijd smile.gif ik heb liever heel leuk werk en dan wat minder, dan veel geld en kut.. ik ben tenslotte nog jong ik moet nog lolmaken.. geldverdienen komt wel als mn studie is afgerond wink.gif

Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 04:15pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, 24 Mar 2008, 23:06)
dat is nou het leuke aan werk je verdient altijd smile.gif ik heb liever heel leuk werk en dan wat minder, dan veel geld en kut.. ik ben tenslotte nog jong ik moet nog lolmaken.. geldverdienen komt wel als mn studie is afgerond wink.gif


ik ben ook nog jong hoor ben pas net begonnen met me studie.

This post was edited by Zened on Mar 24 2008 04:16pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 25 2008 01:47am
Quote (CorvX @ Mon, 24 Mar 2008, 21:48)
Toernooi van wat?


zwemmen, nee net geen ek srry
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 03:04am
bij me vriendin
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 25 2008 03:13am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 10:04)
bij me vriendin


kort maar krachtig:P
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 25 2008 05:03am
Quote (Zened @ Mon, Mar 24 2008, 10:41pm)
Heb het al een keer zelf geprobeerd alleen ik vind die smaak een beetje vies tongue.gif normaal sigaretten zijn wel lekker!

ze zeggen dat 2 keer in het jaar blowen goed voor je is:P


daar zit ik dan allang overheen tongue.gif
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 25 2008 06:49am
uhh
zondag, tot 6 uur uit geweest xD...
maandag weer werken om 8 uur..

en voor de rest van het LANG weekent, zat geweest veel gegeten, en nee ik rook niet xD ben de enige hier die dat niet doet:D

denk ik..

This post was edited by ADHDMusic on Mar 25 2008 06:49am
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 25 2008 04:29pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, 25 Mar 2008, 00:06)
dat is nou het leuke aan werk je verdient altijd smile.gif ik heb liever heel leuk werk en dan wat minder, dan veel geld en kut.. ik ben tenslotte nog jong ik moet nog lolmaken.. geldverdienen komt wel als mn studie is afgerond wink.gif


correctie, het leuke aan werk is dat je altijd wat krijgt, of je het verdient is een tweede wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll