Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 22:51)
ik werk liever voor het geld en niet voor me plezier.. meer voor het geld anders is het niet interessant.
Als ik een baan heb wil ik er wel plezier in hebben, in ieder geval wil ik niet helemaal chagerijnig zijn omdat ik weer moet werken.
Natuurlijk gaat het ook om het geld, maar dat het een beetje leuk is vindt ik toch belangrijker.
Oftewel, ik zoek gewoon een baan dat leuk is en verdient.