Quote (Demonsangel @ Tue, Mar 25 2008, 03:48pm)
heb je eigenlijk al gesolliciteerd voor mod-kontlikker? Zou perfect bij je passen hypocriet.
dus jij vind niet dat anderen het voor de rest verzieken?
heb jij al gesoliciteerd voor spam-kontlikker? homo
ga maar weer meteen zeiken om alleen iemands mening :S
mensen zoals jij zouden beter moeten weten
de PS is ook op jou van toepassing
en trouwens, een betere community zou leuker zijn
dit is me laatste keer op NL forum, kweenie wat het is maar er word ALLEEEN maar gespamd, gezeken en mensnen afgekraakt
mensen doe is normaal FFS wat is jullie probleem dat er overal commentaar op geleverd moet worden, kan verdomme niet eens normaal je mening geven zonder dat er zo'n
psycho je begint af te blaffen... jammer maar helaas.
door mensen zoals jou schaam ik me dat ik ook nederlands ben
This post was edited by DickDale on Mar 25 2008 09:57am