d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Een Poll, Alweer > Kom Allemaal Stemmen! :d
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 25 2008 06:44am
een 6je, het trade enzo is wel makkelijk, maarja de forum zelf is gewoon kut;)
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Mar 25 2008 06:54am
Dubb0l

This post was edited by mUMmY- on Mar 25 2008 06:57am
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Mar 25 2008 06:57am
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 21:32)
OWNED! en Vouch!:P


Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 20:35)
omg wil je alsjeblieft ophouden met spammen zo verziek je het dutch forum..


Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 20:39)
ja maar ik geef antwoorden op de vragen van mensen en spamt alleen maar.


Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 23:17)
nu 11 tongue.gif bij zijn friendlist dan tongue.gif


Vier off-topic posts in een topic, en dan op een ander zeiken.

Ik geef d2jsp een 8, vind 't wel leuk hier.
Member
Posts: 5,959
Joined: Dec 28 2006
Gold: 0.46
Warn: 50%
Mar 25 2008 09:14am
forever 7
Member
Posts: 2,079
Joined: Jan 9 2007
Gold: 120.00
Mar 25 2008 09:15am
ondanks alle spammers, scammers en andere mensen die eht voor de rest verzieken vind ik dit een goed forum.... ik geef een 7
waarom is dit meteen spam? wie weet heeft d2jsp er wel iets aan, kunnen ze bijvoorbeeld gaan checken wat beter kan en dat verbeteren smile.gif

ps: jammer dat dutch forum soms zo'n teringchaos van elende en ruzie is.
word te vee lcommentaar geleverd en te veel mensen af ge snauwd/gezeken
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 25 2008 09:46am
Quote (DickDale @ Tue, Mar 25 2008, 03:15pm)
ondanks alle spammers, scammers en andere mensen die eht voor de rest verzieken vind ik dit een goed forum.... ik geef een 7
waarom is dit meteen spam? wie weet heeft d2jsp er wel iets aan, kunnen ze bijvoorbeeld gaan checken wat beter kan en dat verbeteren smile.gif

ps: jammer dat dutch forum soms zo'n teringchaos van elende en ruzie is.
word te vee lcommentaar geleverd en te veel mensen af ge snauwd/gezeken


idd word veel afgeruziedt hier, soms is ut wel grappig om naar te kijke:P

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 25 2008 09:48am
Quote (DickDale @ Tue, Mar 25 2008, 04:15pm)
ondanks alle spammers, scammers en andere mensen die eht voor de rest verzieken vind ik dit een goed forum.... ik geef een 7
waarom is dit meteen spam? wie weet heeft d2jsp er wel iets aan, kunnen ze bijvoorbeeld gaan checken wat beter kan en dat verbeteren smile.gif

ps: jammer dat dutch forum soms zo'n teringchaos van elende en ruzie is.
word te vee lcommentaar geleverd en te veel mensen af ge snauwd/gezeken


heb je eigenlijk al gesolliciteerd voor mod-kontlikker? Zou perfect bij je passen hypocriet.
Member
Posts: 2,079
Joined: Jan 9 2007
Gold: 120.00
Mar 25 2008 09:56am
Quote (Demonsangel @ Tue, Mar 25 2008, 03:48pm)
heb je eigenlijk al gesolliciteerd voor mod-kontlikker? Zou perfect bij je passen hypocriet.


dus jij vind niet dat anderen het voor de rest verzieken?
heb jij al gesoliciteerd voor spam-kontlikker? homo
ga maar weer meteen zeiken om alleen iemands mening :S
mensen zoals jij zouden beter moeten weten

de PS is ook op jou van toepassing

en trouwens, een betere community zou leuker zijn

dit is me laatste keer op NL forum, kweenie wat het is maar er word ALLEEEN maar gespamd, gezeken en mensnen afgekraakt
mensen doe is normaal FFS wat is jullie probleem dat er overal commentaar op geleverd moet worden, kan verdomme niet eens normaal je mening geven zonder dat er zo'n
psycho je begint af te blaffen... jammer maar helaas.
door mensen zoals jou schaam ik me dat ik ook nederlands ben

This post was edited by DickDale on Mar 25 2008 09:57am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 25 2008 10:04am
Quote (DickDale @ Tue, Mar 25 2008, 04:56pm)
dus jij vind niet dat anderen het voor de rest verzieken?
heb jij al gesoliciteerd voor spam-kontlikker? homo
ga maar weer meteen zeiken om alleen iemands mening :S
mensen zoals jij zouden beter moeten weten

de PS is ook op jou van toepassing

en trouwens, een betere community zou leuker zijn

dit is me laatste keer op NL forum, kweenie wat het is maar er word ALLEEEN maar gespamd, gezeken en mensnen afgekraakt
mensen doe is normaal FFS wat is jullie probleem dat er overal commentaar op geleverd moet worden, kan verdomme niet eens normaal je mening geven zonder dat er zo'n
psycho je begint af te blaffen... jammer maar helaas.
door mensen zoals jou schaam ik me dat ik ook nederlands ben


Heb je dat nu pas door?

En schaam je maar lekker voor je ras, ik ben er trots op..
Maar hier zitten alleen maar mensen die zich vervelen en het leuk vinden andere belachelijk te maken xD

Edit: Vote : 10 icon_pointr.gif Dutch forum zuigt maar trade forums zijn cker chill

This post was edited by Apachai on Mar 25 2008 10:05am
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 25 2008 10:05am
Quote (DickDale @ Tue, Mar 25 2008, 05:56pm)
dus jij vind niet dat anderen het voor de rest verzieken?
heb jij al gesoliciteerd voor spam-kontlikker? homo
ga maar weer meteen zeiken om alleen iemands mening :S
mensen zoals jij zouden beter moeten weten

de PS is ook op jou van toepassing

en trouwens, een betere community zou leuker zijn

dit is me laatste keer op NL forum, kweenie wat het is maar er word ALLEEEN maar gespamd, gezeken en mensnen afgekraakt
mensen doe is normaal FFS wat is jullie probleem dat er overal commentaar op geleverd moet worden, kan verdomme niet eens normaal je mening geven zonder dat er zo'n
psycho je begint af te blaffen... jammer maar helaas.
door mensen zoals jou schaam ik me dat ik ook nederlands ben
Mijn weloverwogen commentaar:

HAHAHAHAHAHA

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll