d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Amazones Ownen Het Hardst? > Waar Of Niet Waar?
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Mar 24 2008 05:13pm
ik wed dat al mn chars jouw ama kaputt maakt
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 24 2008 05:22pm
Quote (I_Have_Many_friends @ Mon, Mar 24 2008, 06:50pm)
Bedankt voor je stem!

Ik vind dat ama's alles ownen, ze zijn gewoon de beste, maar je moet wel de equipment kunnen betalen!
(nice equ voor je ama kost al gauw 200 fg)


200 fg? HAHAHA daar heb je nog niet 1 sc voor
wat voor ama heb jij in gedachten bij nice eq? lol
en ze ownen enkel in teamduels 1vs1 kan je ze makkelijk uitschakelen

Quote (Tha_Axid @ Mon, Mar 24 2008, 08:05pm)
ga lekker geilen op mn fg
was dat nou een pm waard?


owkee lekker zielig
hierbij zeg ik het maar , pm me niet voor donatie men antwoord is toch NEE

This post was edited by cranium-sf on Mar 24 2008 05:27pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 24 2008 05:28pm
Quote (Larzie @ Mon, 24 Mar 2008, 22:56)
voor 3-4k fg kan je van elk type een char make da hard owned hoor :-/


^^

goeie ama kost al gauw 200fg o.O
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 25 2008 12:32am
Nee.......
Member
Posts: 36,242
Joined: Aug 16 2005
Gold: 71,021.00
Mar 25 2008 12:44am
lol
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 25 2008 06:54am
ik ga voor soso die owne. wink.gif
Member
Posts: 4,394
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Mar 26 2008 03:04am
crossbower > all

biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 26 2008 03:05am
Quote (arjntent @ Wed, 26 Mar 2008, 10:04)
crossbower > all

biggrin.gif


lol...
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 26 2008 10:29am
sry, voor 3-4k koop je nie eens de belt van n goeie ama tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 26 2008 11:07am
Quote (JurK. @ Wed, 26 Mar 2008, 17:29)
sry, voor 3-4k koop je nie eens de belt van n goeie ama tongue.gif


laat staan voor de jmod die je 14k gaat kosten vraag maar aan xyco2d
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234511Next
Add Reply New Topic New Poll