Quote (I_Have_Many_friends @ Mon, Mar 24 2008, 06:50pm)
Bedankt voor je stem!
Ik vind dat ama's alles ownen, ze zijn gewoon de beste, maar je moet wel de equipment kunnen betalen!
(nice equ voor je ama kost al gauw 200 fg)
200 fg? HAHAHA daar heb je nog niet 1 sc voor
wat voor ama heb jij in gedachten bij nice eq? lol
en ze ownen enkel in teamduels 1vs1 kan je ze makkelijk uitschakelen
Quote (Tha_Axid @ Mon, Mar 24 2008, 08:05pm)
ga lekker geilen op mn fg
was dat nou een pm waard?
owkee lekker zielig
hierbij zeg ik het maar , pm me niet voor donatie men antwoord is toch NEE
This post was edited by cranium-sf on Mar 24 2008 05:27pm