Quote (DickDale @ Mon, Mar 24 2008, 01:49pm)
Dit is NL forum en check flatulence en AmiS92 dan stom spammen met hun vage taaltje...
ze willen warn

wedden dat ze ook op dit topic komen spammen ^^ als t gebeurt mooi reporten

en NEE ik ben geen racist ik vinde het gewoon respectloos om buitenlands te lullen en dat niemand er iets van verstaat
je zaagt dat mensen NL moeten praten... laat me even verduidelijken welke woorden in jouw zin geen nederlandse woorden zijn:
Check
spam
warn
topic
reporten
verder wil ik je nog eens verduidelijken dat je NL-zinsbouw op niets trekt.
marginaal ... 07 spawn... gtfo plx