d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zit Verdomme Al Ruim 6 Weken Zonder Internet > Arg!@#!&%!&#^
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 06:38am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sun, Mar 23 2008, 12:30pm)
Topics en replies zijn een stuk serieuser en gezelliger.
En ja ik weet het, ik ben een van de personen die het hier normaal verneukt. tongue.gif


ik ben hier een tijd niet meergeweest maar als ik moet gokken dan zou ik je peter noemen.


een druppel op een gloeiende plaat brengt nog geen zode aan de dijk. daarbij komt ooknog dat een dusdanig serrieus topic voor mij ook meer uitzondering dan regel is.
het is moeilijk om topics te posten die zowel serrieus als boeiend zijn waar de reply's ooknog eens redelijk on track blijven
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 23 2008 07:42am
Niet huilen Dennis. =D
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 08:35am
Quote (JWT @ Sun, Mar 23 2008, 01:42pm)
Niet huilen Dennis. =D


mag jammeren wel?


of gewoon ff m'n frustraties van m'n afschrijven wink.gif


Incompetente callcenter medewerkers ARg!
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 23 2008 08:39am
pak gewoon je eni, eth botd ba en doom ba, en teleport in kpn hoofdgebouw en ww ze allemaal neer
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 23 2008 09:35am
Quote (Hellskin @ Sun, Mar 23 2008, 02:23pm)
Hoezo lijkt het nu op het oude dutchforum?

het ergste is, ik was allang op de hoogte van wat er mis was
ik woon op nummer 11B maar in  het systeem van de providers bestaat er geen 11B. maar ik sta bij de gemeente wel gewoon ingescheven op 11b.
ik heb dit van tevoren al vele malen uitgelegd bij m'n provider Telfort. die zouden er rekening mee houden maar omdat telfort de aansluiting van KPN gebruikt vragen ze het signaal  via KPN aan.
KPN heeft nu de aanvraag afgewezen omdat ze het nummer 11B niet herkennen (DOH, echt he. zo'n domme rede kost mij gewoon m'n aansluiting)


Weet wat je bedoelt. Ik zat vorig jaar ook ruim een maand zonder internet dankzij kpn. Me bedoeling was toen om over te stappen (weg van kpn) maar als ze je eenmaal als klant hebben laten ze je niet makelijk meer los.... Ben er nu gelukkig wel van af. en bij mij komt er nooit meer een abonnement van kpn de deur binnen smile.gif Vooral die idioten achter de helpdesk hebben me heel wat frustratie gekost :/
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 10:02am
Quote (Tha_Axid @ Sun, Mar 23 2008, 02:39pm)
pak gewoon je eni, eth botd ba en doom ba, en teleport in kpn hoofdgebouw en ww ze allemaal neer


Kan niet zonder internet. sad.gif
Oh, en btw, Dennis is lld'er die doet niet aan die shit, of wel?

This post was edited by BanaanMetBolhoed on Mar 23 2008 10:03am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 11:41am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sun, Mar 23 2008, 04:02pm)
Kan niet zonder internet. sad.gif
Oh, en btw, Dennis is lld'er die doet niet aan die shit, of wel?



zoiezo zou ik geen build maken waarbij botd ba het best mogelijke wapen is.

en als we het er dan toch over hebben kan ik best zonder eni bij dat kantoor komen. een of ik een axe nodig heb?
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 11:43am
Quote (Hellskin @ Sun, Mar 23 2008, 05:41pm)
zoiezo zou ik geen build maken waarbij botd ba het best mogelijke wapen is.

en als we het er dan toch over hebben kan ik best zonder eni bij dat kantoor komen. een of ik een axe nodig heb?


Meh, hij heeft toch ook niet gezegd dat het het best mogelijke wapen was? :þ
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 11:54am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sun, Mar 23 2008, 05:43pm)
Meh, hij heeft toch ook niet gezegd dat het het best mogelijke wapen was? :þ


ik weet ook niet waarom ik er eigenlijk op hapte.

het was zoiezo al een kansloze opmerking.

zo'n freak addict ben ik ook niet
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 12:44pm
Quote (Hellskin @ Sun, Mar 23 2008, 05:54pm)
ik weet ook niet waarom ik er eigenlijk op hapte.

het was zoiezo al een kansloze opmerking.

zo'n freak addict ben ik ook niet


je liet gewoon even zien dat jij heel goed bent met barbarians wink.gif
kan toch
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll