d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet & Hasj > Welke Soorten Hou Jij Van?
Prev1234514Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Mar 23 2008 07:57am
Quote (Hellskin @ Sun, 23 Mar 2008, 13:24)
ik heb een bloedhekel aan roken & blowen etc.


je bnt niet de enige smile.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 09:13am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sun, Mar 23 2008, 12:17pm)
Stardust?
Das ook wiet. tongue.gif


BMB!!! BANAAN MET BOLHOED!!!!!!
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 10:03am
Quote (Sjaakje007 @ Sun, Mar 23 2008, 03:13pm)
BMB!!! BANAAN MET BOLHOED!!!!!!


S0!!! SJAAKJE 007!!!!!!
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 23 2008 10:51am
Quote (Hellskin @ Sun, 23 Mar 2008, 14:34)
(ga nou gewoon is werken man parasiet wink.gif)




ik heb een baan, pauper.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 11:04am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sun, Mar 23 2008, 04:03pm)
S0!!! SJAAKJE 007!!!!!!


omfg mensen denken dat wij multi's zijn van elkaar xD
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 11:42am
Quote (CorvX @ Sun, Mar 23 2008, 04:51pm)
ik heb een baan, pauper.


gefeliciteerd. goeie zaak.
en bij deze mijn welgemeende excuses.

maar jij was de gene die iets zei in de trant van: Waarom zou ik werken als ik met een uitkeren zelf kan doen wat ik wil etc.

This post was edited by Hellskin on Mar 23 2008 11:43am
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 11:44am
Quote (Hellskin @ Sun, Mar 23 2008, 05:42pm)
gefeliciteerd. goeie zaak.
en bij deze mijn welgemeende excuses.

maar jij was de gene die iets zei in de trant van: Waarom zou ik werken als ik met een uitkeren zelf kan doen wat ik wil etc.


Tja, daar zit ook wat in moet ik toegeven. smile.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 11:52am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sun, Mar 23 2008, 05:44pm)
Tja, daar zit ook wat in moet ik toegeven. smile.gif


dat soort regelingen zijn gemaakt om de zwakkere mensen in de samenleven te beschermen en op te vangen in geval van nood.
daarbij is vanuit gegaan dat de werkende bevolging doormiddel van heffingen etc. de kosten dekken.

op het moment dat mensen die wel kunnen werken er gebruik(misbruik) dan gaat het eigenlijke doel op een gegeven moment verloren.
de gene die daar het meest onder zullen lijden zijn de zwakkere waarvoor de regeling eigenlijk bedoelt was.

dat vind ik heel egoistisch. vandaar dat ik met het word parasieteren kwam.



maar dit is natuurlijk een mening. mijn mening

Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 12:00pm
Quote (Hellskin @ Sun, Mar 23 2008, 05:52pm)
dat soort regelingen zijn gemaakt om de zwakkere mensen in de samenleven te beschermen en op te vangen in geval van nood.
daarbij is vanuit gegaan dat de werkende bevolging doormiddel van heffingen etc. de kosten dekken.

op het moment dat mensen die wel kunnen werken er gebruik(misbruik) dan gaat het eigenlijke doel op een gegeven moment verloren.
de gene die daar het meest onder zullen lijden zijn de zwakkere waarvoor de regeling eigenlijk bedoelt was.

dat vind ik heel egoistisch. vandaar dat ik met het word parasieteren kwam.



maar dit is natuurlijk een mening. mijn mening


Weet ik, je hebt ook gelijk, het is inderdaad egoïstisch maar dat wist ik al voordat je dit zei.
Tja, zulke mensen zullen er altijd zijn.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 23 2008 12:15pm
Quote (Hellskin @ Sun, 23 Mar 2008, 18:42)
gefeliciteerd. goeie zaak.
en bij deze mijn welgemeende excuses.

maar jij was de gene die iets zei in de trant van: Waarom zou ik werken als ik met een uitkeren zelf kan doen wat ik wil etc.


Hm ja klinkt wel als een uitspraak van mij ja.
Maar ben een beetje verandert 't laatste jaar, heb nu een baan en verdien niet veel maar genoeg.
Drugs heb ik opgegeven behalve blowen, dus slaap ook meer.



This post was edited by CorvX on Mar 23 2008 12:17pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234514Next
Closed New Topic New Poll