d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wie Word Het > Het Enige Meisje Of Een Jongen!?!?
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 08:32am
Quote (Demonsangel @ Fri, Mar 21 2008, 03:27pm)
X-Ray vision, dude!


Tering! Kom ik er toch goed mee weg, met alleen een foto van mijn been.
Banned
Posts: 5
Joined: Mar 21 2008
Gold: 0.00
Mar 21 2008 08:36am
LOL ik post als 2e mijn foto en sta niet eens in de poll -.-

Bij deze stap ik uit de race en kan er niet meer gestemt op mij worden.. (Dan maken jullie ook nog een kans wink.gif)

Ook ben ik het nu zat om steeds acc'tjes te maken dus dit wordt mijn laatste (voorlopig)
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 08:39am
Quote (Gehakt @ Fri, Mar 21 2008, 03:36pm)
LOL ik post als 2e mijn foto en sta niet eens in de poll -.-

Bij deze stap ik uit de race en kan er niet meer gestemt op mij worden.. (Dan maken jullie ook nog een kans wink.gif)

Ook ben ik het nu zat om steeds acc'tjes te maken dus dit wordt mijn laatste (voorlopig)


Uhuh...
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 21 2008 08:40am
Quote (Gehakt @ Fri, Mar 21 2008, 02:36pm)
LOL ik post als 2e mijn foto en sta niet eens in de poll -.-

Bij deze stap ik uit de race en kan er niet meer gestemt op mij worden.. (Dan maken jullie ook nog een kans wink.gif)

Ook ben ik het nu zat om steeds acc'tjes te maken dus dit wordt mijn laatste (voorlopig)


uhuh..
Banned
Posts: 5
Joined: Mar 21 2008
Gold: 0.00
Mar 21 2008 08:40am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 02:39pm)
Uhuh...


Oja waarom ben je vriendjes geworden met BBDG? o.O

Hij was LEGENDARISCH geowned door Wemy en Wuben en gedraagt zich nu echt als een fucking moron en probeert zieltjes te winnen biggrin.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 21 2008 08:41am
Null vote. ^___^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 08:41am
Quote (Gehakt @ Fri, Mar 21 2008, 03:40pm)
Oja waarom ben je vriendjes geworden met BBDG? o.O

Hij was LEGENDARISCH geowned door Wemy en Wuben en gedraagt zich nu echt als een fucking moron en probeert zieltjes te winnen biggrin.gif


Euh, ik heb em voor de lol toegevoegd XD
Banned
Posts: 5
Joined: Mar 21 2008
Gold: 0.00
Mar 21 2008 08:43am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 02:41pm)
Euh, ik heb em voor de lol toegevoegd XD


Ik bedoelde niet friendlist maar in het algemeen.. hebben jullie nu ook al een relatie?
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 21 2008 08:43am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 02:41pm)
Euh, ik heb em voor de lol toegevoegd XD


dat zal z'n koude kleine hartje breken dat je dit nu zo zegt
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 08:46am
Quote (Sjaakje007 @ Fri, Mar 21 2008, 03:43pm)
dat zal z'n koude kleine hartje breken dat je dit nu zo zegt


Maakt niet meer uit, hij heeft al voor me gestemd.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll