d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mensen, Help Even Aub. > Binnen
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 01:36pm
Quote (Zompy @ Thu, Mar 20 2008, 07:36pm)
Duel? waar? hoe?


hg10/10 ladder scl oke?:?
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 01:38pm
game is up
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 20 2008 01:39pm
SOftcore ladder europe?
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 01:40pm
ja;) hoezo ben je dat niet dan?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 20 2008 01:41pm
Quote (ADHDMusic @ Thu, 20 Mar 2008, 20:40)
ja;) hoezo ben je dat niet dan?


Wel tongue.gif maar ik ga geen fg geven als ik verlies, heb al iets van 4 maanden niet gespeeld
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 20 2008 01:41pm
Quote (ADHDMusic @ Thu, 20 Mar 2008, 20:40)
ja;) hoezo ben je dat niet dan?


Maak die game in normal tongue.gif
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 01:42pm
Quote (CorvX @ Thu, Mar 20 2008, 07:41pm)
Maak die game in normal tongue.gif



lol wrm normal?


en zompy oke geen fg geven dan voor de lol
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 20 2008 01:43pm
Quote (ADHDMusic @ Thu, 20 Mar 2008, 20:42)
lol wrm normal?


en zompy oke geen fg geven dan voor de lol


Dan ken je tegen me pro pvp barb duellen.

Edit: Omdat ik zo depri was, heb me char delete..
Daar ging de beste pvp barb OOIT gemaakt. tongue.gif

This post was edited by CorvX on Mar 20 2008 01:44pm
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 02:06pm
Quote (CorvX @ Thu, Mar 20 2008, 07:43pm)
Dan ken je tegen me pro pvp barb duellen.

Edit: Omdat ik zo depri was, heb me char delete..
Daar ging de beste pvp barb OOIT gemaakt. tongue.gif



als die af is ofzo pm me ene x;) lijkt me luek
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll