d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Alvast !
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 20 2008 02:58pm
Quote (Zompy @ Thu, Mar 20 2008, 06:02pm)
Ik heb 1 so en 1 pw volgende week, dus niet zo veel tongue.gif


Ik heb dinsdag en woensdag examens... Bleargh.

Vrolijk Pasen allemaal en vergrijp je idd niet aan de alcohol zoals iemand al zij en niet aan de chocolade he?
Word je zo dik van smile.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 20 2008 02:59pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 20 Mar 2008, 09:48)
Vrolijk pasen iedereen ^^^

<IMG alt="" src="http://www.hyves.nl/showImage.php/204797045_500_500_nTXk.jpeg">


Moest toch om lachen biggrin.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 20 2008 03:04pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Mar 20 2008, 09:20am)
goeie moggel !

en bedankt he wink.gif


Zeg! Dat hoor je niet vaak meer, hé!
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 20 2008 03:12pm
Quote (Flatulence @ Thu, Mar 20 2008, 08:56pm)
Twee examens op 1 dag? je bedoelt een proefwerk?


nee, zijn egt 2 examens op 1 dag.. tis belachelijk. en al helemala dat ze dat dan net doen nadat je een 4 daags weekend heb waarin je dan je hele vrije tijd jezelf zorgen maakt om een goed cijfer te halen..
het is btw maatschappijleer en geschiedenis.

This post was edited by Wasbeertje on Mar 20 2008 03:16pm
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 20 2008 03:14pm
Quote (Skulvar @ Thu, 20 Mar 2008, 23:04)
Zeg! Dat hoor je niet vaak meer, hé!


Bij mij op het werk zegen we het nog dagelijks en ook andere dingen we verzinnen zelf ook maar wat tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 20 2008 03:28pm
Quote (tenshinhan @ Thu, Mar 20 2008, 10:14pm)
Bij mij op het werk zegen we het nog dagelijks en ook andere dingen we verzinnen zelf ook maar wat tongue.gif


Ik heb met je te doen

Ik ben blij dat al die debielen er eindelijk mee gestopt zijn.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 20 2008 03:44pm
Quote (Skulvar @ Thu, 20 Mar 2008, 23:28)
Ik heb met je te doen

Ik ben blij dat al die debielen er eindelijk mee gestopt zijn.


Maarjah met debielen werken is wel leuk, kan je tenminste mee lachen.
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 04:23pm
Quote (tenshinhan @ Thu, Mar 20 2008, 09:44pm)
Maarjah met debielen werken is wel leuk, kan je tenminste mee lachen.


ja en hoe...

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 21 2008 12:51am
Quote (tenshinhan @ Thu, 20 Mar 2008, 22:44)
Maarjah met debielen werken is wel leuk, kan je tenminste mee lachen.


Dan hebben ze wel een debiele lach smile.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 21 2008 02:31am
Quote (Zompy @ Fri, 21 Mar 2008, 07:51)
Dan hebben ze wel een debiele lach smile.gif


................................................................. neee echt waar joh?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll