d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Word Hier Atm Kankerhard Gespammed > 3 Pages Per Topic In De Top 5
Prev123
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 19 2008 05:05pm
Quote (PYF_Secret @ Wed, 19 Mar 2008, 21:24)
lol ga jij maar huiswerk maken jochie, dan neem ik nog een biertje wink.gif

waarom ben jij trouwens nog niet gelosered en peter wel steeds met zijn multi acc's?


Want peter is de internet held van jsp, de mods doen er alles aan om hem te bannen voordat hij jsp ten onder brengt..
hm.. proost!

Quote (Amstelkid @ Thu, 20 Mar 2008, 00:07)
nederlands is de shit! 't Echte vrije land! wink.gif



Hahaha, onder welke steen kom jij vandaan?


This post was edited by CorvX on Mar 19 2008 05:11pm
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Mar 19 2008 05:07pm
Quote (Sjaakje007 @ Wed, 19 Mar 2008, 20:52)
zo'n forum bestaat al, het heet de Deutsch forums
je word er keihard aangepakt als je iets verkeerd doet zoals ze gewend zijn wink.gif


Die moffen zijn gewoon appart, nederlands is de shit! 't Echte vrije land! wink.gif
Mag ik jou eens aan raden om op d2x's de duiste (DEU) channels te bekijken? Het zijn er meer dan; Zweden, Norwegen, Denemark en onze channels bij elkaar wink.gif

Het zijn gewoon een stelltje kk nerds die moffen ^^

This post was edited by Amstelkid on Mar 19 2008 05:15pm
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 05:14pm
Quote (Amstelkid @ Wed, Mar 19 2008, 11:07pm)
Die moffen zijn gewoon appart, nederlands is de shit! 't Echte vrije land! wink.gif


hmm duitsers zijn gewoon kanker naaiers
ze straffen me niet alleen voor dingen die ik in hun forum doe maar ze zijn brutaal genoeg om ook dingen in mijn eigen nationale forum doe
en zo vrij is nederland niet wink.gif
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Mar 19 2008 05:17pm
Quote (Sjaakje007 @ Thu, 20 Mar 2008, 00:14)
hmm duitsers zijn gewoon kanker naaiers
ze straffen me niet alleen voor dingen die ik in hun forum doe maar ze zijn brutaal genoeg om ook dingen in mijn eigen nationale forum doe
en zo vrij is nederland niet wink.gif


Ik vind nederland zeer vrij, alleen jmr van de mensen het soms niet vinden (Van uit angst) sad.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 19 2008 05:18pm
Quote (Amstelkid @ Thu, 20 Mar 2008, 00:17)
Ik vind nederland zeer vrij, alleen jmr van de mensen het soms niet vinden (Van uit angst) sad.gif



Vertel.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 05:31pm
Ontbijt.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 19 2008 05:37pm
Quote (Skulvar @ Thu, 20 Mar 2008, 00:31)
Ontbijt.


Tosti.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 05:38pm
Quote (Skulvar @ Thu, Mar 20 2008, 12:31am)
Ontbijt.


Ontbijt.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 05:42pm
Quote (Skulvar @ Wed, Mar 19 2008, 11:38pm)
Ontbijt.


synoniemspelletje?
ontbijt
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll