Quote (PYF_Secret @ Wed, 19 Mar 2008, 21:24)
lol ga jij maar huiswerk maken jochie, dan neem ik nog een biertje

waarom ben jij trouwens nog niet gelosered en peter wel steeds met zijn multi acc's?
Want peter is de internet held van jsp, de mods doen er alles aan om hem te bannen voordat hij jsp ten onder brengt..
hm.. proost!
Quote (Amstelkid @ Thu, 20 Mar 2008, 00:07)
nederlands is de shit! 't Echte vrije land! 
Hahaha, onder welke steen kom jij vandaan?
This post was edited by CorvX on Mar 19 2008 05:11pm