d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Multiboom!?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:15pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:02pm)
ik vindt het zo trouwens wel spannender -.-


Dat wel, maar dan hebben wij als enigste een sticky met alle multi's van mensen die regelmatig komen.
Dat is wel kanker stijlvol, hé!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:17pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 19:15)
Dat wel, maar dan hebben wij als enigste een sticky met alle multi's van mensen die regelmatig komen.
Dat is wel kanker stijlvol, hé!


echt malaria stijlvol ja wink.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:17pm)
echt malaria stijlvol ja wink.gif


Sars.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 12:19pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 05:49pm)
die gast had al zen multi's plus andere zen multi's gepost en zo ook van feargod en njag maar meer voor de gein

ik ken ook niet in de topic kijken dus weet ook niet meer precies sad.gif

was niet echt zo boeiend, die topic -.-


die zenedisgeloserd dat hij
njaguar is multie van yogin@tor zei?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:23pm
Quote (Wasbeertje @ Wed, Mar 19 2008, 07:19pm)
die zenedisgeloserd dat hij
njaguar is multie van yogin@tor zei?


Ooh, vreselijk, meteen weg dat topic! Zoiets kan echt niet! ¬_¬
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:24pm
Quote (Skulvar @ Wed, Mar 19 2008, 06:23pm)
Ooh, vreselijk, meteen weg dat topic! Zoiets kan echt niet! ¬_¬


[POSTCOUNT+1] lol [/POSTCOUNT+1]
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:25pm
Quote (Sjaakje007 @ Wed, Mar 19 2008, 07:24pm)
[POSTCOUNT+1] lol [/POSTCOUNT+1]


[SPAM] WAAAAAAAARG [/SPAM]
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:31pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 19:25)
[SPAM] WAAAAAAAARG [/SPAM]


hahahha
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:32pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 07:31pm)
hahahha


Geestig, he?
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:35pm
Quote (Skulvar @ Wed, Mar 19 2008, 06:32pm)
Geestig, he?


400 post
on topic: weg
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll