Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 13:18)
als hij duits is dan zou ik niet nederlands tegen hem praten.......
owja ik ben hovenier

en wtf ben jij dan? zorg jij maar is ff dat je iets in je leven bereikt voordat je dat van andere belachelijk durft te maken
achterlijke gladiool met je kut duitse ava
iedere keer dat je met een uitgebreide post op mij reageerd laat weer zien hoe levenloos je bent en zielig
als een dronke idioot je op straat aanspreekt ga je er dan ook serieus op in? ha dat is een retorische vraag
ja jij zou dat doen, ik speug op je en op je moeder, tering teef die jouw heeft uitgescheten.
op je punt3. voeg ik toen, nee ik ben niet zo'n wannabe duitse nicht zoals jij bent.
Parafrase:
Quote (WemyNM @ Fri, 14 Mar 2008, 19:41)
Ik heb het gevoel, dat jij je beledigd voelt. Herken jij dit?
Waar komt dit gevoel vandaan?
Ik heb het idee, dat je moeite hebt met het interpreteren van opmerkingen..
Verder heb ik het gevoel, dat je niet heel erg constructief bijdraagt aan dit forum.
Je hebt ooit gemeld, dat je als hovenier werkt. Dit vind je leuk en dit kan je goed. Als ik het me goed herinner, heb ik je ook positief zien uitlaten over de materiele beloning die je hiervoor krijgt.
Ik vind het leuk voor je, dat je in dit beroep je plaats hebt gevonden.
Wat ik de laatste tijd ook merk, is dat jouw aanwezigheid hier weinig op prijs gesteld wordt. Het merendeel van jouw antwoorden bestaat uit de lettercombinatie "lol" of een overdaad aan "^" tekens.
Dit voegt niets toe. Hier zit niemand op te wachten én het wordt ergerlijk.
Dan stel ik jou de vraag: waarom doe je dit?
Waarom besteed je tijd op een plek, waar je niet (meer?) positief wordt ontvangen. Waarom laat je je constant beledigen en waarom wind je je op in een topic zoals deze. Waarom gebruik je excessief taalgebruik in de vorm van "achterlijk" en "debiel". Wat is de reden tot het overgaan van schelden? De eerste conclusie die ik daaruit trek, heb ik in de eerste zin van dit antwoord geschreven.
Je haalt meer plezier en voldoening uit jouw hoveniersbestaan.
Doe dan iedereen, maar bovenal jezelf een plezier om daar meer in te steken. Op die manier doen wij waar wij goed in zijn, en doe jij waar jij goed in bent, en zit niemand elkaar dwars, of hoeft niemand kwaad te worden over getypte woorden.
Zie dit dan ook niet als belediging, maar als raad. Ik weet vrijwel niets van het beroep hovenier, ik ga om die reden ook geen rare dingen daarover zeggen, en bombadeer het ook niet tot een baantje voor achterlijke debielen.