d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Vind Jij Het Beste Voorbehoedsmiddel > Of: "wat Gebruikt Jouw Vriendin?"
Prev1234513Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 19 2008 08:27am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 13:18)
als hij duits is dan zou ik niet nederlands tegen hem praten.......
owja ik ben hovenier smile.gif
en wtf ben jij dan? zorg jij maar is ff dat je iets in je leven bereikt voordat je dat van andere belachelijk durft te maken
achterlijke gladiool met je kut duitse ava
iedere keer dat je met een uitgebreide post op mij reageerd laat weer zien hoe levenloos je bent en zielig
als een dronke idioot je op straat aanspreekt ga je er dan ook serieus op in? ha dat is een retorische vraag
ja jij zou dat doen, ik speug op je en op je moeder, tering teef die jouw heeft uitgescheten.
op je punt3. voeg ik toen, nee ik ben niet zo'n wannabe duitse nicht zoals jij bent.


Parafrase:

Quote (WemyNM @ Fri, 14 Mar 2008, 19:41)
Ik heb het gevoel, dat jij je beledigd voelt. Herken jij dit?
Waar komt dit gevoel vandaan?
Ik heb het idee, dat je moeite hebt met het interpreteren van opmerkingen..
Verder heb ik het gevoel, dat je niet heel erg constructief bijdraagt aan dit forum.
Je hebt ooit gemeld, dat je als hovenier werkt. Dit vind je leuk en dit kan je goed. Als ik het me goed herinner, heb ik je ook positief zien uitlaten over de materiele beloning die je hiervoor krijgt.
Ik vind het leuk voor je, dat je in dit beroep je plaats hebt gevonden.
Wat ik de laatste tijd ook merk, is dat jouw aanwezigheid hier weinig op prijs gesteld wordt. Het merendeel van jouw antwoorden bestaat uit de lettercombinatie "lol" of een overdaad aan "^" tekens.
Dit voegt niets toe. Hier zit niemand op te wachten én het wordt ergerlijk.
Dan stel ik jou de vraag: waarom doe je dit?
Waarom besteed je tijd op een plek, waar je niet (meer?) positief wordt ontvangen. Waarom laat je je constant beledigen en waarom wind je je op in een topic zoals deze. Waarom gebruik je excessief taalgebruik in de vorm van "achterlijk" en "debiel". Wat is de reden tot het overgaan van schelden? De eerste conclusie die ik daaruit trek, heb ik in de eerste zin van dit antwoord geschreven.
Je haalt meer plezier en voldoening uit jouw hoveniersbestaan.
Doe dan iedereen, maar bovenal jezelf een plezier om daar meer in te steken. Op die manier doen wij waar wij goed in zijn, en doe jij waar jij goed in bent, en zit niemand elkaar dwars, of hoeft niemand kwaad te worden over getypte woorden.
Zie dit dan ook niet als belediging, maar als raad. Ik weet vrijwel niets van het beroep hovenier, ik ga om die reden ook geen rare dingen daarover zeggen, en bombadeer het ook niet tot een baantje voor achterlijke debielen.


Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 08:52am
Quote (WemyNM @ Wed, 19 Mar 2008, 15:27)


jij hebt echt een serieus probleem met lezen of niet?

Quote (Wasbeertje @ Wed, 19 Mar 2008, 15:21)
laten we allemaal op hoveniers niveau posten en een regel leeg doen tussen elke zin die we typen

on topic.
zelfde als ov2rkill
condoom met meisjes waarvan ik niet zeker weet of ze soa hebben of niet en pil met meisjes waarvan ik wel zeker weet dat ze geen soas oid hebben.


hahahhahahahshaha

zorg eerst maar is dat je een vrouw kan krijgen..

spatie ertussen leest makkelijker miss niet voor jouw maar voor mij wel


het zijn trouwens altijd dezelfde anuslikkers hier die "voor mekaar* op komen en geen andere reden.

naja ik zal het nog een keer zeggen voor alle stomme randebielen die niet kunnen lezen

LET NIET OP MIJN POSTS

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 19 2008 08:59am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 19 2008 09:00am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 15:52)
jij hebt echt een serieus probleem met lezen of niet?l


Absoluut niet. Ik lees op het moment der Steppenwolf, van Hermann Hesse.
Sterk staaltje literatuur. Zou je ook eens moeten proberen, een boek lezen.


De vergelijking van jou en de dronken idioot, die je in jouw post maakte, is overigens erg sterk gevonden!

This post was edited by WemyNM on Mar 19 2008 09:00am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 09:02am
Quote (WemyNM @ Wed, 19 Mar 2008, 16:00)
Absoluut niet. Ik lees op het moment der Steppenwolf, van Hermann Hesse.
Sterk staaltje literatuur. Zou je ook eens moeten proberen, een boek lezen.


De vergelijking van jou en de dronken idioot, die je in jouw post maakte, is overigens erg sterk gevonden!


dankje wel

fijn dat je het leuk vindt boeken te lezen ik hou totaal niet van boeken lezen sinds ik slecht lees..
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 19 2008 09:03am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 16:02)
ik hou totaal niet van boeken lezen sinds ik slecht lees..


Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 15:52)
jij hebt echt een serieus probleem met lezen of niet?l

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 09:06am
Quote (WemyNM @ Wed, 19 Mar 2008, 16:03)


zag je dat als een flame naar mensen die slecht kunnen lezen?

weetje ik ga niet eens meer reageren op jouw zielige onzin die je overal post

met je "correcte" nederlands..
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 19 2008 09:20am
Quote (Ov2rkill @ Wed, 19 Mar 2008, 12:52)
Condoom als het geen vaste vriendin is (al kan hier soms op gezondigd worden 'spijtig genoeg'), de pil of iets soortgelijks als het wel een vaste vriendin is.
De redenen spreken wel voor zich.


Tja, laten we het daar is over hebben. Wie is er zo ziek om tegen voorbehoed'smiddelen te zijn? dan ben je toch gek?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 19 2008 09:34am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 15:52)
hahahhahahahshaha

zorg eerst maar is dat je een vrouw kan krijgen..

spatie ertussen leest makkelijker miss niet voor jouw maar voor mij wel


het zijn trouwens altijd dezelfde anuslikkers hier die "voor mekaar* op komen en geen andere reden.

naja ik zal het nog een keer zeggen voor alle stomme randebielen die niet kunnen lezen

LET NIET OP MIJN POSTS


wat bij jouw valt onder "dezelfde anuslikker" zijn eigelijk alle normale mensen hier, dit is dus serieus 20% van dit forum.
de andere 78% van dit forum zijn, losers, randoms en vooral multi's. De laatste 2% ben jij, hopelijk komt er verandering in dat getal
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 19 2008 09:38am
Wat een kankervette disses. Zelfs al ben ik pro-Wemy, dan zou ik nog, objectief gezien, hem de laatste paar rondes geven.

Sorry, Eric, ga maar weer 8 mile kijken.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 19 2008 09:47am
De pil, zeker weten. Mijn vriendin gebruikt ook de pil en werkt prima zo, maar inderdaad een condoom voor 't begin van een relatie. In ieder geval zo is 't bij mij altijd op 1 of andere manier gegaan, 1st condoom en na een tijdje alleen de pil.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234513Next
Closed New Topic New Poll