d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol Edu *uitleg*
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 13
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 02:07pm
Quote (Demonsangel @ Tue, Mar 18 2008, 08:04pm)
verander uw sig is in "If you act stupid i'll do the same, if you cooperate, trades will go alot faster" of zoiets
Het niveau van Engels ligt erbarmelijk laag in dit forum. De mensen het horen praten is dan om u rot van te lachen.


^____^

Wie had die quote van Stefan_FHH ook alweer, harhar.

Maar Eric niet, zijn Engels is beter dan zijn Nederlands!
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 02:08pm
Quote (ZenedIsLosered @ Tue, 18 Mar 2008, 21:07)
^____^

Wie had die quote van Stefan_FHH ook alweer, harhar.

Maar Eric niet, zijn Engels is beter dan zijn Nederlands!


Bad boy had er een, daar stond zoeits in: you never know ore it's correct
ofzo, btw: wie ben jij?
Banned
Posts: 25
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 02:14pm
Ik denk edu omdat wij de enige zijn die over de 100 multi accounts hebben

Maar ECHT FUCKING HILARISCH WAT IS ER GEBEURD??

ik weet nu waarom ik steeds terugkom op dit forum.. het is wel een klein kutforum maar het is eigenlijk één grote internetsoap tongue.gif

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 02:17pm
Quote (Forumsletje @ Tue, 18 Mar 2008, 21:14)
Ik denk edu omdat wij de enige zijn die over de 100 multi accounts hebben

Maar ECHT FUCKING HILARISCH WAT IS ER GEBEURD??

ik weet nu waarom ik steeds terugkom op dit forum.. het is wel een klein kutforum maar het is eigenlijk één grote internetsoap tongue.gif


edu = tsbasa?
tsbasa = jij? ofniet? ik snap er geen ** meer van sad.gif
Banned
Posts: 13
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 02:19pm
Quote (Forumsletje @ Tue, Mar 18 2008, 08:14pm)
Ik denk edu omdat wij de enige zijn die over de 100 multi accounts hebben

Maar ECHT FUCKING HILARISCH WAT IS ER GEBEURD??

ik weet nu waarom ik steeds terugkom op dit forum.. het is wel een klein kutforum maar het is eigenlijk één grote internetsoap tongue.gif


Eduard is een kleine multi-accounter. Zijn accounts worden nog niet echt in de gaten gehouden...

Daarnaast, feilloze spelling, scherpe grappen en de piratenlach zijn kenmerkend voor maar 1 persoon.

This post was edited by ZenedIsLosered on Mar 18 2008 02:20pm
Banned
Posts: 25
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 02:23pm
Mja Xepo is eigenlijk voor mijn tijd... Kende hem alleen met veel warns en toen postte die niet veel meer..
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 02:24pm
Quote (Forumsletje @ Tue, 18 Mar 2008, 21:23)
Mja Xepo is eigenlijk voor mijn tijd... Kende hem alleen met veel warns en toen postte die niet veel meer..


Wie be jij eigenlijk? tongue.gif iedereen moet ff ze echte naam in zn multi naam doen zodat we je herkennen mensen.
Banned
Posts: 25
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 02:26pm
Quote (Zompy @ Tue, Mar 18 2008, 08:24pm)
Wie be jij eigenlijk? tongue.gif iedereen moet ff ze echte naam in zn multi naam doen zodat we je herkennen mensen.


well hello captain obvious!
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 18 2008 02:41pm
Quote (Wasbeertje @ Tue, 18 Mar 2008, 19:20)
als ik een nieuw pakje koop zal ik speciaal voor jou een ander merk uitzoeken zompy.


doe je die om uitlaten van auto's ofzo?
Banned
Posts: 13
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 02:45pm
Quote (Forumsletje @ Tue, Mar 18 2008, 08:23pm)
Mja Xepo is eigenlijk voor mijn tijd... Kende hem alleen met veel warns en toen postte die niet veel meer..


Nee, Xepo is een scammer, ken geen genade mocht je hem zien!

Grrr, Bob, waarom? Ik vertrouwde je en je was mijn vriend...

WAAROM?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll