Quote (Tha_Axid @ Mon, Mar 17 2008, 09:12pm)
ik denk dat ze iedereen, en dan ook echt iedereen, die het laatste half jaar hier gepost heeft gewoon moeten ipbannen.
wedden dat het dan weer ineens goed gaat met de economie in nederland en zo
economie, moslims, boycott, niet mee eens