d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Serieuse Post
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 11
Joined: Mar 17 2008
Gold: 0.00
Mar 17 2008 03:01pm
Quote (Godsterrorforce @ Mon, Mar 17 2008, 08:46pm)
dit forum wasl euk vanaf 2004 tot 2006, daarna ging het downwards en downwards.. tongue.gif


Dit forum was leuk toen diablo nog leuk was wink.gif

@Zompy

Ik denk dat Tsubasa's leven een stuk interessanter is dan die van jou aangezien je wat ben je 11? 12?

Maar natuurlijk zou je het aan Tsubasa zelf moeten vragen he..

Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 17 2008 03:12pm
ik denk dat ze iedereen, en dan ook echt iedereen, die het laatste half jaar hier gepost heeft gewoon moeten ipbannen.
wedden dat het dan weer ineens goed gaat met de economie in nederland en zo
Banned
Posts: 11
Joined: Mar 17 2008
Gold: 0.00
Mar 17 2008 03:14pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, Mar 17 2008, 09:12pm)
ik denk dat ze iedereen, en dan ook echt iedereen, die het laatste half jaar hier gepost heeft gewoon moeten ipbannen.
wedden dat het dan weer ineens goed gaat met de economie in nederland en zo


economie, moslims, boycott, niet mee eens
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 17 2008 04:10pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 17 Mar 2008, 17:49)
Voor mij doen vond ik het wel redelijk serieus? Ofniet soms

Ik wilde eigenlijk ook wat hoofdstukken uitwijden aan jou en onze hovenier maar ik weet niet of deze serieuse post wel gelezen wordt


ooh please do
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 18 2008 03:22am
Quote (Zompy @ Mon, Mar 17 2008, 08:42pm)
Dan heb je ook die zielige tsbasa die spamt overall maakt multi's en heeft geen leven. oftewel leveloos.


je zit zelfs als in v.i.p geeft wat aan natuurlijk
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Mar 18 2008 05:23am
Quote (Tsubasa @ Mon, 17 Mar 2008, 17:44)

Toch verbazen mij wel een paar dingen die ik gewoonweg niet snap. Daarom vraag ik om opheldering.. Waarom zou je je voordoen als iemand van het andere geslacht? Echt serieus ik ben erover na gaan zitten denken en denk nog steeds WTF.. Ik ben mss wel de grootste eikel hier maar tot nu toe ben ik altijd eerlijk geweest. Ik probeer mijn gedrag absoluut niet goed te praten ofzo maar dude wtf.. eigenlijk is het gewoon eng..


Zelfs toen je zogezegd een nieuwe Zelda aan het maken was. Goeie truc, echt waar.
Banned
Posts: 3
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 09:33am
Je bent er wel ingetrapt tongue.gif net als 20 andere tongue.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 18 2008 11:11am
Quote (Zompy @ Mon, Mar 17 2008, 08:42pm)
Dan heb je ook die zielige tsbasa die spamt overall maakt multi's en heeft geen leven. oftewel leveloos.


Vouch smile.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 18 2008 11:13am
Quote (Apachai @ Tue, Mar 18 2008, 05:11pm)
Vouch smile.gif


vouch vouched wink.gif
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Mar 18 2008 12:04pm
Quote (Tsuvasa @ Tue, 18 Mar 2008, 16:33)
Je bent er wel ingetrapt tongue.gif net als 20 andere tongue.gif


Wat gaat er nu nog met me gebeuren? Ga je alle porno van m'n computer kopiƫren en je plat rukken?

Jammer, maar ik heb geen porno op m'n pc. Kwestie van geile hackers niet aan te trekken.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll