Quote (PYF_Secret @ Mon, 17 Mar 2008, 18:59)
mischien moet je je stopwoord veranderen als je nog langer van deze acc wil genieten ^^
edit: ik kan je wel een rar over msn sturen, ik heb d2schaduwmeester nog wel ergens

ja arjo die deugt niet ik kijk strx wel op google voor d2 hero editor ofzeuj
Wesje thx all!! ^^