d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tatoeage ^
Prev1234516Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 17 2008 09:25am
Quote (Demonsangel @ Mon, 17 Mar 2008, 16:19)
see me care en wow dat sterretje maakt jou zo cool


beter dan n sterretje 8er je acc naam unsure.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 09:45am
kenker men jij bent gangsta
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 17 2008 09:52am
tatoeage's vind ik wel mooi, alleen niet bij mij zelf en zou er zelf ook nooit een willen hebben.

Respect.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 17 2008 09:55am
Quote (Zompy @ Mon, Mar 17 2008, 04:01pm)
Wat doe je echt zo f*cking minder tegen mensen


Bedankt zompy.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 17 2008 09:59am
Quote (Zened @ Mon, Mar 17 2008, 05:52pm)
tatoeage's vind ik wel mooi, alleen niet bij mij zelf en zou er zelf ook nooit een willen hebben.

Respect.


Zolang je het maar voor je zelf doet en niet voor een ander smile.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Mar 17 2008 10:08am
Quote (Shinobi-tlo @ Mon, Mar 17 2008, 03:59pm)
Zolang je het maar voor je zelf doet en niet voor een ander smile.gif


Precies zo denk ik er ook over
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 17 2008 10:18am
Ik heb wel een tatoe, op mijn dijbeen, tribal, zit geen betekenis achter smile.gif
Heb helaas geen foto's er van en geen camera :S

Ik zal op google plaatje zoeken die er op lijkt smile.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Mar 17 2008 10:19am
Quote (Apachai @ Mon, Mar 17 2008, 04:18pm)
Ik heb wel een tatoe, op mijn dijbeen, tribal, zit geen betekenis achter smile.gif
Heb helaas geen foto's er van en geen camera :S

Ik zal op google plaatje zoeken die er op lijkt smile.gif



nee natuurlijk stel je voor anders zien ze dat je een jongetje bent..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 17 2008 10:22am
Quote (Tsubasa @ Mon, Mar 17 2008, 05:19pm)
nee natuurlijk stel je voor anders zien ze dat je een jongetje bent..


Juist.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 10:25am
Quote (Tsubasa @ Mon, Mar 17 2008, 04:19pm)
nee natuurlijk stel je voor anders zien ze dat je een jongetje bent..


kanker hoer met je kleine piemel
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234516Next
Add Reply New Topic New Poll