d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Groet U Allen
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 16 2008 02:13pm
Quote (Doopliss @ Sun, 16 Mar 2008, 20:59)
Jij blijkbaar wel want je report al mijn posts..




en ik ook..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 16 2008 02:16pm
Quote (Zened @ Sun, Mar 16 2008, 09:13pm)
en ik ook..


Iedereen kan reporten kut nerd.
Banned
Posts: 31
Joined: Mar 16 2008
Gold: 10.00
Warn: 10%
Mar 16 2008 02:21pm
Quote (Skulvar @ Sun, Mar 16 2008, 08:16pm)
Iedereen kan reporten kut nerd.


Oh sorry dat wist ik niet

Waarom heeft AfterShock loser bij zijn naam staan?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 16 2008 02:40pm
Quote (Doopliss @ Sun, Mar 16 2008, 09:21pm)
Oh sorry dat wist ik niet

Waarom heeft AfterShock loser bij zijn naam staan?


Dat weet je best. ^^
Banned
Posts: 31
Joined: Mar 16 2008
Gold: 10.00
Warn: 10%
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll