d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Aanschaf Headset. > Vraagje, Enzo!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 23 2008 03:16pm
Quote (reartu @ Sun, Mar 23 2008, 09:46pm)
lol


laat oude topics sterven of bol het af.
Jouw 'lol' kunnen we hier missen
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 23 2008 03:21pm
Is dit nog steeds nodig?
Ik zou zowiezo geen headset online kopen, je moet het echt proberen vindt ik.
Koop er 1 met grote "kussens" zodat ze helemaal over je oren kunnen. Anders zal het na een uurtje of 2 echt gaan knellen op je oren.
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 24 2008 10:05am
Quote (AfterShock @ Sun, 16 Mar 2008, 01:50)
headsets gaat tever imo.. die irritante adhd kindjes door je speakers horen is ook niet alles.. of ben ik de enige die er zo over denkt?


nee tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll