Quote (Toasts @ Sat, 15 Mar 2008, 15:48)
Je hebt nu al duidelijk gemaakt dat je het geen goed spel (meer) vind.
Als andere mensen het nog wel leuk vinden laat ze dan toch?
Ikzelf ben al een tijdje gestopt me d2, maar vroeger vond ik het wel een leuk spel, jij toch ook?
Je moet je mening niet op anderen opdringen.

jah, benk mee eens

Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 15 Mar 2008, 16:57)
een shako met random def is beter dan deze sorry

hijs echt waardeloos geen stats 8 res 30 frw is waardeloos btw
naja

veel suc6 verder ^
Hoeft niet, shako heeft geen fcr toch?