d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Is Dit Goed?
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 15 2008 08:48am
Quote (Tha_Axid @ Sat, 15 Mar 2008, 16:41)
ja


Je hebt nu al duidelijk gemaakt dat je het geen goed spel (meer) vind.
Als andere mensen het nog wel leuk vinden laat ze dan toch?
Ikzelf ben al een tijdje gestopt me d2, maar vroeger vond ik het wel een leuk spel, jij toch ook?
Je moet je mening niet op anderen opdringen. happy.gif

This post was edited by Toasts on Mar 15 2008 08:48am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 15 2008 09:57am
een shako met random def is beter dan deze sorry sad.gif

hijs echt waardeloos geen stats 8 res 30 frw is waardeloos btw

naja tongue.gif veel suc6 verder ^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 15 2008 12:39pm
Quote (Toasts @ Sat, 15 Mar 2008, 15:48)
Je hebt nu al duidelijk gemaakt dat je het geen goed spel (meer) vind.
Als andere mensen het nog wel leuk vinden laat ze dan toch?
Ikzelf ben al een tijdje gestopt me d2, maar vroeger vond ik het wel een leuk spel, jij toch ook?
Je moet je mening niet op anderen opdringen. happy.gif


jah, benk mee eens tongue.gif

Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 15 Mar 2008, 16:57)
een shako met random def is beter dan deze sorry sad.gif

hijs echt waardeloos geen stats 8 res 30 frw is waardeloos btw

naja tongue.gif veel suc6 verder ^


Hoeft niet, shako heeft geen fcr toch?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 15 2008 01:01pm
Charsy Food.
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
Mar 15 2008 01:52pm
Quote (Zened @ Sat, Mar 15 2008, 07:01pm)
Charsy Food.


gaat ze boertjes van laten van zoiets
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 15 2008 03:08pm
Quote (Zompy @ Sat, Mar 15 2008, 01:30pm)
Best wel heel erg goed.... alleen jammer van de um.... heb je t self er in gezet? en het is niet het beste van dat's 2 sox


vind je dit goed omfg

het is nog niet eens een decent circlet

2 pala
20fcr
7 res
mist life
mist 2 soc

This post was edited by stefan_FFH on Mar 15 2008 03:14pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 15 2008 03:39pm
Ben alweer over gestapt naar me shako met een jah rune, is wat beter aangezien die ook dr geeft voor 't smiten.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 15 2008 03:52pm
/s Selling 349 Elrue! Gimme a nice offer!
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 15 2008 05:34pm
kan stukken beter , maar valt goed mee smile.gif zal dan ook wel wat waard zijn
btw upg die naar diadem , ko / pul / perf amy + tiara in cube , meteen al meer value dan
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 15 2008 05:48pm
Quote (AfterShock @ Sat, Mar 15 2008, 09:52pm)
/s Selling 349 Elrue! Gimme a nice offer!


oh echt joh?????
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll