d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eduard Zijn Hard Deed Pijn Vandaag > :''''''''''''''
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 14 2008 10:09am
Quote (JurK. @ Fri, 14 Mar 2008, 18:06)
edu heeft het nooit over zn hart gehad.


Jawel, in de topic titel, waar je me 2 posts eerder aan herinnerde.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Mar 14 2008 10:14am
Quote (Wasbeertje @ Fri, Mar 14 2008, 12:48pm)
edit/ ik lees net het woord kinderporno.. hoe kom je daarbij? :/

@jurk. ja sorry ik lette even niet op me spelling...


Rot is op met je domme topics man.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 14 2008 10:16am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 14 Mar 2008, 17:09)
Jawel, in de topic titel, waar je me 2 posts eerder aan herinnerde.


oeps ja, wasbeertje is edu.. al die multi's wordt verwarrend.

desalnietemin, eduard deed zijn hart pijn.

als je bijdehand wil zijn.. wie zegt dat het over hartzeer gaat en niet over zijn hart zelf?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 14 2008 10:20am
Quote (JurK. @ Fri, 14 Mar 2008, 18:16)
als je bijdehand wil zijn.. wie zegt dat het over hartzeer gaat en niet over zijn hart zelf?


Iedereen met een beetje verstand?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 14 2008 10:21am
Wow, wat moeilijk allemaal haha
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 14 2008 10:25am
Quote (JurK. @ Fri, Mar 14 2008, 05:16pm)
oeps ja, wasbeertje is edu.. al die multi's wordt verwarrend.

desalnietemin, eduard deed zijn hart pijn.

als je bijdehand wil zijn.. wie zegt dat het over hartzeer gaat en niet over zijn hart zelf?


Je zou bijvoorbeeld de quotes kunnen lezen die hij erbij postte.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll