Quote (Wuben[NM] @ Fri, 14 Mar 2008, 17:09)
Jawel, in de topic titel, waar je me 2 posts eerder aan herinnerde.
oeps ja, wasbeertje is edu.. al die multi's wordt verwarrend.
desalnietemin, eduard deed zijn hart pijn.
als je bijdehand wil zijn.. wie zegt dat het over hartzeer gaat en niet over zijn hart zelf?