d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Toet Toet. Rijbewijs :-) > Jaja
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 14 2008 11:00am
Quote (Toasts @ Fri, 14 Mar 2008, 17:58)
Real life trade forum. happy.gif (Ja, is deel van donor forums)


sneu
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 14 2008 11:00am
Quote (JurK. @ Fri, 14 Mar 2008, 19:00)
sneu


Hoezo?
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Mar 14 2008 12:23pm
Quote (Toasts @ Fri, Mar 14 2008, 05:00pm)
Hoezo?


dat jullie een rl hebben sad.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 14 2008 12:29pm
Quote (Wasbeertje @ Fri, 14 Mar 2008, 13:44)
gefeliciteerd pyf. vroeger wist ik je echte naam maar ben hem nu vergeten sad.gif
er was zelfs een korte tijd dat je in me friendlist stond.


kuch arjo kuch

en btw ik had je al gefeliciteerd wink.gif maar nogmaals.. kaap een auto en kom weer eens richting zundert de vorige keer was tof namelijk wink.gif
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 16 2008 04:51pm
Quote (Wasbeertje @ Fri, 14 Mar 2008, 14:44)
gefeliciteerd pyf. vroeger wist ik je echte naam maar ben hem nu vergeten sad.gif
er was zelfs een korte tijd dat je in me friendlist stond.


arjo, en jij was?

Quote (CpTJenJen @ Fri, 14 Mar 2008, 20:29)
kuch arjo kuch

en btw ik had je al gefeliciteerd wink.gif maar nogmaals.. kaap een auto en kom weer eens richting zundert de vorige keer was tof namelijk wink.gif


duh, ik kom over een paar weken wel ff langs wessel wink.gif

hoeveel vergoed je per kilometer?

This post was edited by PYF_Secret on Mar 16 2008 04:54pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 17 2008 01:53am
Quote (PYF_Secret @ Sun, 16 Mar 2008, 23:51)
duh, ik kom over een paar weken wel ff langs wessel wink.gif

hoeveel vergoed je per kilometer?


ja erhm... dat word lastig tongue.gif want dat word niet veel bier en kaas deze keer dan tongue.gif aangezien je nog terug moet rijden tongue.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Mar 17 2008 05:18am
Gefeliciteerd met je rijbewijs smile.gif

Ik vind dat je het echt verdiend hebt!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 17 2008 05:34am
Quote (Tsubasa @ Mon, 17 Mar 2008, 12:18)
Gefeliciteerd met je rijbewijs smile.gif

Ik vind dat je het echt verdiend hebt!


net als jij je laaste 10 % zou verdienen

Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Mar 17 2008 10:10am
Jammer dat ik geen posts kan reporten sad.gif
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 17 2008 10:13am
Quote (Tsubasa @ Mon, 17 Mar 2008, 18:10)
Jammer dat ik geen posts kan reporten sad.gif


Maak gewoon een nieuwe account aan om hem te reporten? Kan je toch zo goed.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll