d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Morgen Theorie Auto :( > Gvd
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 13 2008 11:34am
Quote (Malakas @ Thu, Mar 13 2008, 05:27pm)
praktijk wordt easy maar ik ben niet zo'n kei in studeren ik doe liever diablo tongue.gif en joint smoken


2 redenen waarom je zal falen in theorie + praktijkexamen wink.gif
en ook 2 redenen waarom je eigelijk nooit een rijbewijs zal nodig hebben.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 13 2008 11:38am
Quote (WemyNM @ Thu, 13 Mar 2008, 19:21)
Eens!
Overigens geldt dit natuurlijk ook voor het praktijkexamen!
Hah!


Ha, helemaal waar. Doe ik ook.
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 13 2008 11:40am
Quote (Falkerakatim @ Thu, Mar 13 2008, 06:34pm)
2 redenen waarom je zal falen in theorie + praktijkexamen wink.gif
en ook 2 redenen waarom je eigelijk nooit een rijbewijs zal nodig hebben.


Nooit zal nodig hebben? ik heb em zeker nodig ik ga die 200 meter toch niet naar school fietsen~~
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Mar 13 2008 11:41am
Quote (Malakas @ Thu, 13 Mar 2008, 19:40)
Nooit zal nodig hebben? ik heb em zeker nodig ik ga die 200 meter toch niet naar school fietsen~~


Dat merk je wel op je bankrekening na een paar weken,

Ik denk dat je snel je fiets weer uit de garage zal halen voor die 200 meter
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 13 2008 11:45am
Quote (NL-JOERI @ Thu, Mar 13 2008, 05:41pm)
Dat merk je wel op je bankrekening na een paar weken,

Ik denk dat je snel je fiets weer uit de garage zal halen voor die 200 meter


zeker met de goedkope autoverzekeringen voor jongeren + de benzineprijzen tegenwoordig smile.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 13 2008 11:45am
Quote (NL-JOERI @ Thu, Mar 13 2008, 06:41pm)
Dat merk je wel op je bankrekening na een paar weken,

Ik denk dat je snel je fiets weer uit de garage zal halen voor die 200 meter


Het zal best maar dat is een probleem voor dan tongue.gif
mn auto heb ik al.. gekocht voor 350euro.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 13 2008 11:46am
Quote (Malakas @ Thu, Mar 13 2008, 06:45pm)
Het zal best maar dat is een probleem voor dan tongue.gif
mn auto heb ik al.. gekocht voor 350euro.


Ik hoop dat je je fiets niet verkocht hebt dan.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 13 2008 11:49am
Quote (Malakas @ Thu, Mar 13 2008, 05:45pm)
Het zal best maar dat is een probleem voor dan tongue.gif
mn auto heb ik al.. gekocht voor 350euro.


LOOOL smile.gif auto voor 350 euro ??? tongue.gif is hij van plastiek en 30 cm groot?
of moet je hem eerst met 5 man ingang duwen ? tongue.gif

ik eis een foto btw smile.gif
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 13 2008 11:53am
Het zal wel lukken, zo moeilijk is het niet. smile.gif
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 13 2008 11:53am
Quote (Falkerakatim @ Thu, Mar 13 2008, 07:49pm)
LOOOL smile.gif auto voor 350 euro ??? tongue.gif is hij van plastiek en 30 cm groot?
of moet je hem eerst met 5 man ingang duwen ? tongue.gif

ik eis een foto btw smile.gif


Jaja als je goeie connecties hebt kan je daar een leuk bakkie voor krijgen hoor wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll