Quote (Falkerakatim @ Wed, Mar 12 2008, 05:46pm)
ik heb een ingegroeide nagel in mijn dikke teen ... en er komt bloed + etter uit^^ en het is vrij pijnlijk...
vanavond bij de dokter om hem eruit te laten snijden

JEUH...
nog iemand kwaaltjes waar hij/zij last van heeft?
Ik had vorige maand ook een ingegroeide nagel, ook in mn dikke teen ik heb gewoon mn vel weggescrapt met een mesje, deed niet al te veel pijn en daarna de nagel bijgeknipt en klaar is kees, waarom dokter als je het zelf ook kan zonder de nagel weg te halen. :S
En ja me nagel is prima in orde nu.
This post was edited by Malakas on Mar 12 2008 04:03pm