d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Auch, Ingegroeide Nagel > Pijnlijk ^^
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 12 2008 01:08pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, Mar 12 2008, 09:07pm)
Door permanente afsluiting van de colon of andere darm, only way out is up!
Wow, pijnlijk.

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 12 2008 01:10pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, Mar 12 2008, 08:07pm)
Door permanente afsluiting van de colon of andere darm, only way out is up!


woot, die zal veel muntjes en tandpasta op zak moeten hebben
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 12 2008 01:13pm
Quote (Falkerakatim @ Wed, Mar 12 2008, 05:46pm)
ik heb een ingegroeide nagel in mijn dikke teen ... en er komt bloed + etter uit^^ en het is vrij pijnlijk...
vanavond bij de dokter om hem eruit te laten snijden smile.gif

JEUH...

nog iemand kwaaltjes waar hij/zij last van heeft?


Das info die wij niet hoeven smile.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 12 2008 01:50pm
Quote (Demonsangel @ Wed, 12 Mar 2008, 19:11)
Mis ik nu iets of zit je nu te zeggen dat braken = overgeven = poepen
dus braken = overgeven = kotsen = spauwen = mond
en poepen = overgeven = schijten = anus
dus mond = anus?


dit doet me denken aan die berekening die aangeeft dat 1=2 tongue.gif
Banned
Posts: 44
Joined: Mar 12 2008
Gold: 0.00
Mar 12 2008 03:22pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, Mar 12 2008, 07:07pm)
Door permanente afsluiting van de colon of andere darm, only way out is up!
Kan onder andere door obstructie in de darm, of daar een letterlijke knoop, en nog 2 redenen...


[IMG]http://www.ast-ss.com/blog/img/lightbulb_ass.jpg[/IMG]

Reden 1?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 12 2008 03:36pm
Quote (ShaniaTwan @ Wed, Mar 12 2008, 10:22pm)
http://www.ast-ss.com/blog/img/lightbulb_ass.jpg

Reden 1?


Verbaasd me dat die nog niet gesprongen is!
Nouja, je zoekt het weer onnatuurlijk tongue.gif

Zoek me eens een lichamelijke oorzaak!
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 12 2008 04:02pm
Quote (Falkerakatim @ Wed, Mar 12 2008, 05:46pm)
ik heb een ingegroeide nagel in mijn dikke teen ... en er komt bloed + etter uit^^ en het is vrij pijnlijk...
vanavond bij de dokter om hem eruit te laten snijden smile.gif

JEUH...

nog iemand kwaaltjes waar hij/zij last van heeft?


Ik had vorige maand ook een ingegroeide nagel, ook in mn dikke teen ik heb gewoon mn vel weggescrapt met een mesje, deed niet al te veel pijn en daarna de nagel bijgeknipt en klaar is kees, waarom dokter als je het zelf ook kan zonder de nagel weg te halen. :S

En ja me nagel is prima in orde nu.

This post was edited by Malakas on Mar 12 2008 04:03pm
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Mar 13 2008 10:43am
Quote (Falkerakatim @ Wed, Mar 12 2008, 04:46pm)
ik heb een ingegroeide nagel in mijn dikke teen ... en er komt bloed + etter uit^^ en het is vrij pijnlijk...
vanavond bij de dokter om hem eruit te laten snijden smile.gif

JEUH...

nog iemand kwaaltjes waar hij/zij last van heeft?


Ik heb net hetzelfde voorgehad, al 4 keer: 1 keer langs elke kant van beide dikke tenen. Ermee rondlopen is veel pijnlijker dan de operatie zelf, je krijgt 2 spuitjes in je teen, ze snijden een stuk nagel weg en je bent er vanaf. Je moet achteraf wel lang genoeg je been omhoog laten liggen, anders stroomt er teveel bloed naartoe en geneest de wonde slecht. En sporten kan je ook wel een tijdje vergeten. Voor de rest niet zo problematisch.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll