d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hij Is Weer Begonnen Aan D2 > Kon Het Niet Weerstaan
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 12 2008 11:37am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Mar 12 2008, 05:33pm)
edu ik heb haar even geprobeert je moet egt bullblock


wtf are bullblock? O__O ben ik dan tog noob..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 12 2008 11:40am
Dat is PvM?

Paar dingen:
MA skillers zijn nutteloos. Shadows heb je meer aan, maar eigenlijk vooral als je C/C gaat. Dat laatste is niet heel nuttig in PvM.

Angelics zijn nutteloos in PvM en PvP. Voor PvP gebruik je widow + enigma, voor PvM zou ik 1 raven + soj + assa/mana amulet gebruiken. Ahhh, sowieso zou ik het anders doen, komt ie (puur PvM he):
Helm: ber Shako of andere random 20 fcr helm.
Armor: enigma
Amulet: +2 assa/10+ fcr/mana
weapon: ber stormlash
shield: sanctuary
gloves: dracs
belt: arach
boots: up gores
ring: soj + raven
switch: cta + 35 fcr spirit

invent: shadowskillers + mana scs

Skills:
20 venom
xx Dtalon voor genoeg kicks (4 of 5)
20 death sentry
Genoeg in fade voor 40+ DR
wat in MB/SM (alhoewel warrior ook geen slechte keuze is)
1 in DF
Rest, per 3, in fire blast

Idee is om 65 FCR op switch te hebben wat redelijke teleport is, maar wat wel mana vraagt. DS is zowaar beste PvM skill na CE, dus zeker maxen. Geen idee hoe snel stormlash is zonder BoS, dus wellicht moet je wat meer IAS hebben ergens. Shael erin helpt.

Dat komt nu in me op dan, wellicht vind je het niks.

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 12 2008 12:02pm
Quote (Wasbeertje @ Wed, 12 Mar 2008, 18:37)
wtf are bullblock? O__O ben ik dan tog noob..


kuch fullblock
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 12 2008 12:03pm
oh zo.. ja klopt full block was wel nice geweest.
@ wuben waarom zijn angelics waardeloos in pvm? chance to hit diablo gaat van 95 toch wel helemaal naar 64 als ik ze af doe..
en over death senetry, ik ben niet van plan traps te doen :/ ook fade ga ik niet gebruiken omdat ik al bijna aan max resist zit en burst of speed nodig heb om aan ias breakpoint te komen




PETER??
weet niet of grief met kicks werkt.
hier is je lastwish build trouwes http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=4584728 hier heb ik me fleshripper idee van. stormlash was ik helemaal vergeten met haar absorb en light dmg.


This post was edited by Wasbeertje on Mar 12 2008 12:11pm
Banned
Posts: 44
Joined: Mar 12 2008
Gold: 0.00
Mar 12 2008 12:06pm
Grief werkt ook met kicks, nietwaar? =O

Grief PB (range ook effect op kicks?) zou dan zeker een goede optie zijn in combinatie met Life Tap. Ik probeerde eens een Last Wish kicker uit zo'n twee jaar gelee, niet echt zo'n succes ^^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 12 2008 12:09pm
Ik speel het eiglijk niet meer, verkoop alleen unid anni's for 35 fg each op europe ladder softcore
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 12 2008 12:15pm
Quote (ShaniaTwan @ Wed, Mar 12 2008, 08:06pm)
Grief werkt ook met kicks, nietwaar? =O

Grief PB (range ook effect op kicks?) zou dan zeker een goede optie zijn in combinatie met Life Tap. Ik probeerde eens een Last Wish kicker uit zo'n twee jaar gelee, niet echt zo'n succes ^^
Nop. Range kicks = Range wapen.

Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Mar 12 2008 12:28pm
lol ik kwam hem tegen in useast nld-1 LOL!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 12 2008 12:41pm
werkt venom bij kick? ohmy.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 12 2008 12:44pm
Quote (Wasbeertje @ Wed, 12 Mar 2008, 20:03)
oh zo.. ja klopt full block was wel nice geweest.
@ wuben waarom zijn angelics waardeloos in pvm? chance to hit diablo gaat van 95 toch wel helemaal naar 64 als ik ze af doe..
en over death senetry, ik ben niet van plan traps te doen :/ ook fade ga ik niet gebruiken omdat ik al bijna aan max resist zit en burst of speed nodig heb om aan ias breakpoint te komen

AR is geen heel groot probleem. Dat je Diablo wat moeilijker raakt is vervelend, maar niet onoverkomelijk.

Angelic nemen 2 of 3 vitale plaatsen in je gear weg. Het is simpelweg geen optie. Overigens in mijn build, schoot me net te binnen, zou ik raven voor iets anders; cold dmg is niet zo handig icm DS.

Death sentry = teh shit in PvM. Elke sin die dat niet gebruikt, weet niks van D2. Fade vs BoS is een keuze, ik vind Fade wel handig door curse reduction + DR + res. Met W/S setup heb je niet zoveel IAS kwesties.

FRW maak je goed door Enigma en door het feit dat je teleport hebt.

Over IAS moet je maar wat tabellen of Bobs site raadplegen. Er zit 30 IAS op Stormlash, dus moet wel goedkomen. Overigens gebruik je Stormlash voornamelijk voor de Static field, mocht je het nog niet doorhebben.

This post was edited by Wuben[NM] on Mar 12 2008 12:44pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll