Quote (Wasbeertje @ Wed, 12 Mar 2008, 20:03)
oh zo.. ja klopt full block was wel nice geweest.
@ wuben waarom zijn angelics waardeloos in pvm? chance to hit diablo gaat van 95 toch wel helemaal naar 64 als ik ze af doe..
en over death senetry, ik ben niet van plan traps te doen :/ ook fade ga ik niet gebruiken omdat ik al bijna aan max resist zit en burst of speed nodig heb om aan ias breakpoint te komen
AR is geen heel groot probleem. Dat je Diablo wat moeilijker raakt is vervelend, maar niet onoverkomelijk.
Angelic nemen 2 of 3 vitale plaatsen in je gear weg. Het is simpelweg geen optie. Overigens in mijn build, schoot me net te binnen, zou ik raven voor iets anders; cold dmg is niet zo handig icm DS.
Death sentry = teh shit in PvM. Elke sin die dat niet gebruikt, weet niks van D2. Fade vs BoS is een keuze, ik vind Fade wel handig door curse reduction + DR + res. Met W/S setup heb je niet zoveel IAS kwesties.
FRW maak je goed door Enigma en door het feit dat je teleport hebt.
Over IAS moet je maar wat tabellen of Bobs site raadplegen. Er zit 30 IAS op Stormlash, dus moet wel goedkomen. Overigens gebruik je Stormlash voornamelijk voor de Static field, mocht je het nog niet doorhebben.
This post was edited by Wuben[NM] on Mar 12 2008 12:44pm