d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Trekje?
Prev123
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 12 2008 07:27am
Quote (Malakas @ Wed, 12 Mar 2008, 12:57)
wiet verbranden is gek... waarom.... verbrand hard drugs ofzo tongue.gif wiet toch niet!!!


Jij snuift je wiet?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 12 2008 07:30am
Quote (CorvX @ Wed, Mar 12 2008, 02:27pm)
Jij snuift je wiet?


hahahaha zou wel lol zijn smile.gif
Naja, ipv witte kringen groene kringen xD
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Mar 12 2008 09:04am
Quote (Apachai @ Wed, Mar 12 2008, 02:30pm)
<DIV class="quote1">Quote (CorvX @ Wed, Mar 12 2008, 02:27pm)</DIV><DIV class="quote2">Jij snuift je wiet?</DIV>

hahahaha zou wel lol zijn http://forums.d2jsp.org/html/emoticons/smile.gif
Naja
, ipv witte kringen groene kringen xD


dan denk je ook ineens het milieu
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 12 2008 09:13am
Hoe kom je zo slim happy.gif
Member
Posts: 7,219
Joined: Dec 30 2007
Gold: 10,660.00
Mar 12 2008 09:45am
weet is what we need tongue.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 12 2008 09:47am
Quote (tns @ Mon, Mar 10 2008, 07:35pm)
roken brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe


jij bent nieteens nederlands man.

wat doe jij hier?
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 12 2008 10:01am
Quote (Hellskin @ Wed, Mar 12 2008, 05:47pm)
jij bent nieteens nederlands man.

wat doe jij hier?


Of belg wink.gif in iedergeval gebruik makend van de hollandse taal ^^

This post was edited by Shinobi-tlo on Mar 12 2008 10:02am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 12 2008 10:34am
Quote (Shinobi-tlo @ Wed, Mar 12 2008, 04:01pm)
Of belg wink.gif in iedergeval gebruik makend van de hollandse taal ^^


het is een griek.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 13 2008 05:18am
Quote (Hellskin @ Wed, Mar 12 2008, 05:34pm)
het is een griek.


Dus niet nederlands of belgisch. -__-
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll