Quote (Wuben[NM] @ Mon, Mar 10 2008, 04:49pm)
Ligt eraan hoe je gezien worden definieert. Ik maakte er een sport van de missies te doen zonder te schieten, of op geschoten te worden. In heel deel 2 heb ik de sniper misschien 3/4x gebruikt.
Is ook niet makkelijk, iemand voor 75% gebruiken.
wel ja .. hoe harder de moeilijkheidsgraad hoe meer het geluid gehoord word... op very hard horen ze een geweerschot echt ver...
mijn meest gebruikte wapens in deel 2 waren: "Vuist + knevel", mes, harpoen, dat spuitje van die spion etc etc...
allemaal silent weapons/techniques ... wapens zijn niet goed voor out-door, omdat er toch meestal nog een paar andere vijanden in de buurt zijn .. de wapens zijn dan wel weer goed voor binnen in een kamertje een paar mannen af te knallen