d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Commandos 1,2,3 > Iemand Ooit Gespeeld?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 10 2008 09:29am
Quote (JurK. @ Mon, 10 Mar 2008, 17:10)
godmode en renne maar tongue.gif


Nee, niet nodig. Deel 1 was pittig, maar niet onmogelijk. Deel 2 was wat minder frustrerend en leuker. Ik vond het een topserie.
Member
Posts: 3,895
Joined: Aug 5 2006
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Mar 10 2008 10:03am
Heh ik heb het eerste deel van Commandos heel wat zitten spelen, geweldig spel biggrin.gif

Heb het een tijdje geleden nog geprobeerd te spelen, maar helaas kreeg ik het spel niet fatsoenlijk werkend.

Deel 2 en 3 vond ik daarentegen niet leuk.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 10 2008 10:18am
Quote (RestrainedLove @ Mon, Mar 10 2008, 04:03pm)
Heh ik heb het eerste deel van Commandos heel wat zitten spelen, geweldig spel biggrin.gif

Heb het een tijdje geleden nog geprobeerd te spelen, maar helaas kreeg ik het spel niet fatsoenlijk werkend.

Deel 2 en 3 vond ik daarentegen niet leuk.


deel 2 vond ik leuk ... maar het was op normal en hard nog steeds vrij simpel ...
daarom dat ik het nu op very hard eens wil proberen...
een spel zoals dit is gewoon niet leuk als het te simpel is ... het is een strategiespel en ik vind het zalig om een "ziekelijke strategie" uit te denken om 1 enkel lastig gepositioneerd ventje uit te schakelen.
of om alle missies te clearen zonder ook maar 1 keer gezien te worden.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 10 2008 10:49am
Quote (Falkerakatim @ Mon, 10 Mar 2008, 18:18)
deel 2 vond ik leuk ... maar het was op normal en hard nog steeds vrij simpel ...
daarom dat ik het nu op very hard eens wil proberen...
een spel zoals dit is gewoon niet leuk als het te simpel is ... het is een strategiespel en ik vind het zalig om een "ziekelijke strategie" uit te denken om 1 enkel lastig gepositioneerd ventje uit te schakelen.
of om alle missies te clearen zonder ook maar 1 keer gezien te worden.


Ligt eraan hoe je gezien worden definieert. Ik maakte er een sport van de missies te doen zonder te schieten, of op geschoten te worden. In heel deel 2 heb ik de sniper misschien 3/4x gebruikt.

Is ook niet makkelijk, iemand voor 75% gebruiken.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 10 2008 11:39am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Mar 10 2008, 04:49pm)
Ligt eraan hoe je gezien worden definieert. Ik maakte er een sport van de missies te doen zonder te schieten, of op geschoten te worden. In heel deel 2 heb ik de sniper misschien 3/4x gebruikt.

Is ook niet makkelijk, iemand voor 75% gebruiken.


wel ja .. hoe harder de moeilijkheidsgraad hoe meer het geluid gehoord word... op very hard horen ze een geweerschot echt ver...
mijn meest gebruikte wapens in deel 2 waren: "Vuist + knevel", mes, harpoen, dat spuitje van die spion etc etc...
allemaal silent weapons/techniques ... wapens zijn niet goed voor out-door, omdat er toch meestal nog een paar andere vijanden in de buurt zijn .. de wapens zijn dan wel weer goed voor binnen in een kamertje een paar mannen af te knallen smile.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 10 2008 12:18pm
Alles is te doen met slaan + vastbinden. Het wordt vrij saai na een tijd, vooral omdat ze zo stom achter sigaretten aanlopen.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 10 2008 12:40pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Mar 10 2008, 06:18pm)
Alles is te doen met slaan + vastbinden. Het wordt vrij saai na een tijd, vooral omdat ze zo stom achter sigaretten aanlopen.


wel ... ik heb gezien op internet, en er is een mod op commandos 2 met een betere AI ... snipers die ook hun post verlaten, slimmere vijanden, nieuwe soorten vijanden etc ...
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 10 2008 01:10pm
Nerds.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 10 2008 01:39pm
Quote (WemyNM @ Mon, 10 Mar 2008, 21:10)
Nerds.


Nee, jij bent lekker.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 10 2008 04:02pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 10 Mar 2008, 20:39)
Nee, jij bent lekker.


Laten we wedstrijdje gaan doen, wie de hardste aan kan klagen. Ik neuk je in je pruik.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll