d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Closed Topics
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 7 2008 12:10pm
Quote (JurK. @ Fri, Mar 7 2008, 06:24pm)
krachtig gesproken/getypt.

desalniettemin komen leugens niet altijd uit. je kan besluiten om weg te gaan en niemand die ooit wie wie je werkelijk bent.

van de andere kant.. als je je anders voordoet hier dan hoe je werkelijk bent, dan probeer je dus n imago op te bouwe. wat weer betekent dat dit forum redelijk belangrijk voor je is, waardoor je minder snel weggaat(?)


De manier waarop je deze forum ervaart zal zeker van belang zijn over hoe je je hier gedraagt.
Wil je een ego-boost of wil je bepaalde woede afreageren dan komt er niets nuttig uit.
Als je dit beschouwt als een rustige tijdverdrijf, zoals mij, dan post je minder maar interessanter.

Quote (Flatulence @ Fri, Mar 7 2008, 06:24pm)
Props Danny.

Ik vraag me overigens ook af, waarom hier? Het publiek bedraagt wat, 10 mensen? Lijkt me een beetje ambitieloos.


Ego- boosten kan je doen op zoveel manieren, of het nu 10 of 100.000 mensen zijn die op je reageren, je krijgt aandacht.
Geschokt of boos reageren kunnen die mensen geen kloot schelen, ze willen gewoon aandacht.

Quote (WemyNM @ Fri, Mar 7 2008, 06:30pm)
Precies, daarnaast begin ik me te ergeren aan zijn spelfouten, overdreven (archaïsche) taalgebruik en de overdaad aan bijvoeglijke naamwoorden, wat in de context averechts werkt.
Maar goed, men zegt: "HEt GaAT OM DUh INHAUWDT!!1!!!!1"


Op het archaïsche taalgebruik en overdaad aan bijvoegelijke naamwoorden zal ik proberen op letten, maar de spelfouten (vooral t-d-dt uitgangen) zullen blijven behalve als ik er mijn cursus nederlands er terug bijhaal van het 6de middelbaar ohmy.gif
Maar goed, 'k zal erop proberen letten!
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 7 2008 01:10pm
Quote (Ov2rkill @ Fri, Mar 7 2008, 08:10pm)
Op het archaïsche taalgebruik en overdaad aan bijvoegelijke naamwoorden zal ik proberen op letten, maar de spelfouten (vooral t-d-dt uitgangen) zullen blijven behalve als ik er mijn cursus nederlands er terug bijhaal van het 6de middelbaar ohmy.gif
Maar goed, 'k zal erop proberen letten!
Ik denk niet dat hij jou bedoelde, schat.

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 7 2008 01:18pm
Quote (Flatulence @ Fri, 7 Mar 2008, 20:10)
Ik denk niet dat hij jou bedoelde, schat.


In dit geval wel.
Overigens betrap ik andere gebruikers zelden op de laatste twee. Spelfouten, tsja, een verloren strijd, maar het staat extra suf als men interessant wil overkomen.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 7 2008 01:31pm
Quote (WemyNM @ Fri, Mar 7 2008, 09:18pm)
In dit geval wel.
Overigens betrap ik andere gebruikers zelden op de laatste twee. Spelfouten, tsja, een verloren strijd, maar het staat extra suf als men interessant wil overkomen.
Oh =[

Taal is fucking moeilijk, zo kreeg ik laatst een college scriptie schrijven... had zowaar bijna alles fout T__T

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 7 2008 01:31pm
Quote (WemyNM @ Fri, Mar 7 2008, 08:18pm)
In dit geval wel.
Overigens betrap ik andere gebruikers zelden op de laatste twee. Spelfouten, tsja, een verloren strijd, maar het staat extra suf als men interessant wil overkomen.


Ja, ik betrap mezelf vaak op het overvloedig gebruik maken van bijvoegelijke naamwoorden, dat archaïsch taalgebruik is opzettelijk en om gewoon eens anders over te komen, niet da ik er bijster veel van kan toch.

En geen probleem Bob, ik aanvaard feedback/kritiek met plezier, het is een manier van groeien!
Edit : taal is idd moeilijk als je het niet 'onderhoud(t?)'

Quote (Flatulence @ Fri, Mar 7 2008, 08:32pm)
Haha, dope, hoezee!


Hoezee!
Nu toch terug tijd voor het weekendselijke intoxicatiegebeuren, gedag!

This post was edited by Ov2rkill on Mar 7 2008 01:35pm
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 7 2008 01:32pm
Quote (Ov2rkill @ Fri, Mar 7 2008, 09:31pm)
En geen probleem Bob, ik aanvaard feedback/kritiek met plezier, het is een manier van groeien!
Haha, dope, hoezee!

Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 7 2008 01:34pm
Quote (Ov2rkill @ Fri, Mar 7 2008, 07:31pm)
Ja, ik betrap mijzelf vaak op het overvloedig gebruik maken van bijvoeglijke naamwoorden, dat archaïsch taalgebruik is opzettelijk en om gewoon eens anders over te komen, niet dat ik er bijster veel van kan toch.


Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Mar 7 2008 01:56pm
mss moeten ze iemand aanstellen om dit forum netjes te houden en iemand de mogelijkheid geven mensen te bannen voor een paar dagen uit het dutch forum voor ongepast gedrag ofzo?
in mijn ogen is dit een criticaal punt als het zo voortgaat zal het dutch forum verdwijnen ?
Banned
Posts: 12
Joined: Mar 5 2008
Gold: 0.00
Mar 7 2008 02:35pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Mar 7 2008, 04:14pm)
nee dat was/ben jij..


deze jongen leeft duidelijk nog in de ilusie dat het wel een meisje is in de hoop op cyb0rw3bcamsecks.


ik vote edujackass for dutch forum mod!!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 7 2008 02:59pm
Quote (Larzie @ Fri, 7 Mar 2008, 20:56)
mss moeten ze iemand aanstellen om dit forum netjes te houden en iemand de mogelijkheid geven mensen te bannen voor een paar dagen uit het dutch forum voor ongepast gedrag ofzo?
in mijn ogen is dit een criticaal punt als het zo voortgaat zal het dutch forum verdwijnen ?


Ja, maar het schijnt dat er op het moment niemand echt geschikt is om het Dutch forum te moderaten.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll