Quote (JurK. @ Fri, Mar 7 2008, 06:24pm)
krachtig gesproken/getypt.
desalniettemin komen leugens niet altijd uit. je kan besluiten om weg te gaan en niemand die ooit wie wie je werkelijk bent.
van de andere kant.. als je je anders voordoet hier dan hoe je werkelijk bent, dan probeer je dus n imago op te bouwe. wat weer betekent dat dit forum redelijk belangrijk voor je is, waardoor je minder snel weggaat(?)
De manier waarop je deze forum ervaart zal zeker van belang zijn over hoe je je hier gedraagt.
Wil je een ego-boost of wil je bepaalde woede afreageren dan komt er niets nuttig uit.
Als je dit beschouwt als een rustige tijdverdrijf, zoals mij, dan post je minder maar interessanter.
Quote (Flatulence @ Fri, Mar 7 2008, 06:24pm)
Props Danny.
Ik vraag me overigens ook af, waarom hier? Het publiek bedraagt wat, 10 mensen? Lijkt me een beetje ambitieloos.
Ego- boosten kan je doen op zoveel manieren, of het nu 10 of 100.000 mensen zijn die op je reageren, je krijgt aandacht.
Geschokt of boos reageren kunnen die mensen geen kloot schelen, ze willen gewoon aandacht.
Quote (WemyNM @ Fri, Mar 7 2008, 06:30pm)
Precies, daarnaast begin ik me te ergeren aan zijn spelfouten, overdreven (archaïsche) taalgebruik en de overdaad aan bijvoeglijke naamwoorden, wat in de context averechts werkt.
Maar goed, men zegt: "HEt GaAT OM DUh INHAUWDT!!1!!!!1"
Op het archaïsche taalgebruik en overdaad aan bijvoegelijke naamwoorden zal ik proberen op letten, maar de spelfouten (vooral t-d-dt uitgangen) zullen blijven behalve als ik er mijn cursus nederlands er terug bijhaal van het 6de middelbaar

Maar goed, 'k zal erop proberen letten!