d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Craft Vraagje
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 6 2008 05:55pm
Quote (AfterShock @ Fri, 7 Mar 2008, 00:06)
Meer dan 100 niet nee.. maar alle beetje life is mooi meegenomen


Dus nu geef je toe dat het maar een beetje life is? Ofwel "Hoeveelheid vit = 3 life, wat een interessante vraag is. Die life/lvl shit is marginaal."

Monkey had dus wel een punt, vind je niet?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 7 2008 02:37am
cool man hoe mensen zichzelf soms uitlullen
Banned
Posts: 12
Joined: Mar 5 2008
Gold: 0.00
Mar 7 2008 07:34am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Mar 7 2008, 08:37am)
cool man hoe mensen zichzelf soms uitlullen


ja..
Ik denk weer terug aan een paar maanden geleden toen je dit dagelijks deed.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 7 2008 07:41am
Quote (dodemoslim @ Fri, 7 Mar 2008, 14:34)
ja..
Ik denk weer terug aan een paar maanden geleden toen je dit dagelijks deed.


nooit gedaan

eduard al denk jij wel dat mensen dat doen maar daar kun jij ook niets aan doen

komt omdat je een achterlijk kutkneus bent.
Banned
Posts: 12
Joined: Mar 5 2008
Gold: 0.00
Mar 7 2008 07:47am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Mar 7 2008, 01:41pm)
nooit gedaan. komt omdat je een achterlijk kutkneus bent.

wat een belachelijke leugen. je weet dat ik gelijk heb. jammer dat het mij te wijnig boeit om de desbetreffende posts zelfs voor je op te gaan zoeken.
ook best treurig dat je je na een bijdehande post van mij meteen verlaagt tot flamen.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 7 2008 08:08am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 5 2008, 11:36pm)
omfg learn basics noob..

der bestaat zoiets als een d2 website voor deze domme vragen.


dude, dat wist ik ook niet..
wrom niet? niet omdat ik nooit d2 speel of nog maar kort speel..
speel het al paar jaar.. maar ik wist het niet omdat ik nooit crafte lol..

oke, ik wist de site wel, maar waarom die site als je het hier ook kan vragen??
mss krijgt iemand hier dan nog een normaal antwoord, maar neej.. blijkbaar onmogelijk??
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 7 2008 08:30am
Eduard = dodemoslim?

Tering, je bent echt een pathetisch ventje, of niet?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 7 2008 10:15am
Quote (Apachai @ Fri, 7 Mar 2008, 15:08)
dude, dat wist ik ook niet..
wrom niet? niet omdat ik nooit d2 speel of nog maar kort speel..
speel het al paar jaar.. maar ik wist het niet omdat ik nooit crafte lol..

oke, ik wist de site wel, maar waarom die site als je het hier ook kan vragen??
mss krijgt iemand hier dan nog een normaal antwoord, maar neej.. blijkbaar onmogelijk??


tja als iedereen hier een topic maakt voor zulke vragen..

gezellig..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll