Quote (Zened @ Mon, Mar 3 2008, 10:05pm)
oja? en jij best gay!
waar gaat het heen, als zelfs mijn eigen guild al mee gaat liggen schelden hiero op dutch..
neem een voorbeeld aan cranium!

en take a chillpill..
doe iets goeds voor je guild/guildies.. stellen ze wel op prijs! (bedoel ik mij niet mee ik ben retired ofc!;))
BTW LOL sinds wanneer heb ik een warn

?
This post was edited by teunverstraten on Mar 4 2008 08:04am