d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Zal Ik Doen Met Mijn 4,155.00 Fgs ?? > Nou?
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 4 2008 01:28am
Quote (Zened @ Mon, Mar 3 2008, 09:58pm)
Nou?


liefdadigheid

help Stefan de zomer door stuur fg naar Stefan_FFH ook al is het maar een beetje je doet het voor de mensheid en dat weetje
Member
Posts: 1,595
Joined: Jul 27 2007
Gold: 0.00
Mar 4 2008 02:43am
donaties zijn altijd welkom! happy.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 4 2008 06:10am
Hm... investeer het in iets heel slechts tongue.gif
of: rainbow orb kopen
of: njaguar doneren
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 4 2008 07:09am
guild aanschaffe ^^
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 4 2008 07:16am
Simpel, doneer het aan je nieuwe beste vriend mij!
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 07:47am
Quote (CorvX @ Tue, 4 Mar 2008, 14:16)
Simpel, doneer het aan je nieuwe beste vriend mij!


haha, misschien..

en een guild lijkt me ook wel vet!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 4 2008 07:54am
lol een guild ^^
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
Mar 4 2008 08:01am
Quote (Zened @ Mon, Mar 3 2008, 10:05pm)
oja? en jij best gay!


waar gaat het heen, als zelfs mijn eigen guild al mee gaat liggen schelden hiero op dutch..

neem een voorbeeld aan cranium! wink.gif en take a chillpill..

doe iets goeds voor je guild/guildies.. stellen ze wel op prijs! (bedoel ik mij niet mee ik ben retired ofc!;))

BTW LOL sinds wanneer heb ik een warn ohmy.gif?

This post was edited by teunverstraten on Mar 4 2008 08:04am
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 08:03am
Quote (teunverstraten @ Tue, 4 Mar 2008, 15:01)
waar gaat het heen, als zelfs mijn eigen guild al mee gaat liggen schelden hiero op dutch..

neem een voorbeeld aan cranium! wink.gif en take a chillpill..

doe iets goeds voor je guild/guildies.. stellen ze wel op prijs! (bedoel ik mij niet mee ik ben retired ofc!;))


dat kan ja.. oke ik zal ook wel ff een chill pill uit de kast pakken..

brb tongue.gif
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
Mar 4 2008 08:05am
Quote (Zened @ Tue, Mar 4 2008, 02:03pm)
dat kan ja.. oke ik zal ook wel ff een chill pill uit de kast pakken..

brb tongue.gif


ty biggrin.gif doe jojo en zo de groeten van me wink.gif horen die ook nog eens van me!

en nu back on topic tongue.gif vraag jojo of hij nog iets leuks wil voor de guild, extra rankings ofzo..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll