d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vrouwen... > Bah!
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 3 Mar 2008, 22:16)
bestaan die ja?


Ja zeker tongue.gif kom maar kijken hiero tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 03:23pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:16)
Ja maar zijn zeldzaam


mijn vriendin is niet de mooiste maar wel lekker

en lief en aardig tongue.gif

mja smaken verschillen gelukkig smile.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 3 2008 03:23pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 3 Mar 2008, 22:16)
bestaan die ja?


ligt er natuurlijk aan waar je op valt he.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:24pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 3 Mar 2008, 22:23)
mijn vriendin is niet de mooiste maar wel lekker

en lief en aardig tongue.gif

mja smaken verschillen gelukkig smile.gif


jup anders had iedereen de zelfde vriendin.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 03:24pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 3 Mar 2008, 22:23)
ligt er natuurlijk aan waar je op valt he.


jij snapt hem !!!

eindelijk..
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 3 2008 03:25pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 3 Mar 2008, 22:24)
jij snapt hem !!!

eindelijk..


ik bedoelde trouwens ook, dat zelfs als je een goeie smaak hebt er egt nog wel van dat soort zijn
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:25pm
mooi en lekker = relatief
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 03:26pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:25)
mooi en lekker = relatief


Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:19)
double vouch

bij 1,800 posts stop ik


leugenaar sad.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:27pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Mar 3 2008, 09:26pm)
leugenaar sad.gif


Stoppen met vouchen :X
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 03:28pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:27)
Stoppen met vouchen :X


jaa zeg das niet eerlijk...

je hebt trouwens al vaker gezegd dat je weg zou gaan uit dit forum sad.gif

maar je blijft terug komen met een multi T_T
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll