Quote (InJullieHAAAAARDT @ Sat, Mar 1 2008, 11:03pm)
Iedereen die hierbij ruzie met mij wil maken mag zich aanmelden door mij een PM te sturen.
denk niet dat er hier veel zijn dit zich totdat niveau gaan verlagen om 2 redenen
1: jou pmen is al een blijk van laag niveau
2: waarom zou je iemand die je niet kent ( maar wel enorm zielig doet ) nu beginnen uitmaken op een forum via pm
je bent een retard man
en @ Black_fire : welkom als je geen multy bent of een opvolger van die kutspammers
This post was edited by cranium-sf on Mar 2 2008 03:39am