d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Stel Me Ff Voor :p > Xd
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 2 2008 02:30am
Quote (Black_Fire @ Sat, Mar 1 2008, 09:41pm)
yo ik ben Black_Fire en ben net nieuw op dit forum
en ik vind het best een chille site tongue.gif


laterr..


Welkom op D2jsp, Have fun


Quote (OverRedenHondje @ Sat, Mar 1 2008, 10:33pm)
SIETEMIETER OP!!


Leer spellen~~

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 2 2008 02:47am
Welkom!
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 2 2008 03:35am
welkom... ik hoop dat het niet weer een 08 spawn multi is ... we'll see
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 2 2008 03:38am
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Sat, Mar 1 2008, 11:03pm)
Iedereen die hierbij ruzie met mij wil maken mag zich aanmelden door mij een PM te sturen.


denk niet dat er hier veel zijn dit zich totdat niveau gaan verlagen om 2 redenen

1: jou pmen is al een blijk van laag niveau
2: waarom zou je iemand die je niet kent ( maar wel enorm zielig doet ) nu beginnen uitmaken op een forum via pm

je bent een retard man


en @ Black_fire : welkom als je geen multy bent of een opvolger van die kutspammers

This post was edited by cranium-sf on Mar 2 2008 03:39am
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 2 2008 03:42am
Welkom op d2jsp.

Nog een leuke dag. wink.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 2 2008 03:50am
Quote (Falkerakatim @ Sun, 2 Mar 2008, 11:35)
welkom... ik hoop dat het niet weer een 08 spawn multi is ... we'll see


Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll